کد خبر : 1399753 | 11 اسفند 1395 ساعت 15:31 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

نقدی: امسال اخلاق در والیبال گم شد

کارشناس والیبال ایران گفت: والیبال ما سال به سال پیشرفت می‌کند و مربیان هم بروز تر شده‌اند، اما متاسفانه در کنار این والیبال خوب و فنی اخلاق گم شده است.​​​​​​​

نقدی: امسال اخلاق در والیبال گم شد

به گزارش "ورزش سه"،  علی نقدی، سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک پس از حذف این تیم در لیگ برتر در مورد این مسابقات می گوید: واقعیت این است که مسابقات از نظر فنی سطح بالایی داشت. والیبال ما سال به سال پیشرفت می‌کند و مربیان هم به روز تر شده‌اند، اما متاسفانه در کنار این والیبال خوب و فنی اخلاق گم شده است. ما امسال در چند شهر برای میزبانی‌ها مشکلاتی داشتیم. متاسفانه برخی‌ها می‌خواستند به هر قیمتی برنده شوند که این اصلاً خوب نیست. بردو باخت‌ها، روی آنتن بودن و در بورس بودن روی اخلاق برخی‌ها تاثیرگذار بود. مسئولان همیشه تماشاگران را محروم می‌کنند، اما باید دید که علت رفتار تماشاگران چیست. به عقیده من عامل اصلی اتفاقات داخل زمین است وگرنه تماشاگران به سالن می‌آیند، والیبال را می‌بینند، تشویق می‌کنند و می‌روند.

 

کارشناس والیبال ایران که فصل جاری در تیم شهرداری اراک کار می‌کرد، گفت: تیم‌ها امسال نزدیک به هم بودند. حتی تیم‌های ته جدولی هم بازنده مطلق نبودند. خود ما هم توانستیم تیمی مانند سایپا که حالا در جمع ۴ تیم برتر قرار دارد را شکست دهیم.

 

نقدی با انتقاد از عملکرد سازمان لیگ خاطرنشان کرد: سازمان لیگ امسال سنگ تمام گذاشت! تیم‌ها یک روز می‌رفتند و روز بعد می‌آمدند یا در اقدامی دیگر بازی‌های معوقه پس از مشخص شدن شرایط پلی‌آفی‌ها برگزار شد. تیم‌هایی که بدهی داشتند بازی می‌کردند و یک بازیکن پس از رفتارهای زشت بازهم محروم نمی‌شد. ابتدای فصل کتاب آیین‌نامه و قوانین را به همه می‌دهند، اما همان قانون هم اجرا نمی‌شود.

 

وی درخصوص شرایط تیمداری اراک برای فصل آینده، اظهار داشت: باشگاه ما هنوز از نظر مالی به تعهدات خود عمل نکرده است. بازیکنان حدود ۲۲ درصد گرفته‌اند و قرار است مابقی در آینده پرداخت شود. دو بازیکن خارجی هم داشتیم که بازیکن بلغاری تسویه حساب کرد و بازیکن تونسی هم پس از دریافت ۷۰ درصد از قراردادش، به صورت توافقی با باشگاه قراردادش را فسخ کرد.

 

سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک درخصوص فسخ قرارداد معلی، بازیکن تونسی تیمش تصریح کرد: این اقدام با هماهنگی باشگاه صورت گرفته است و ما به عنوان کادر فنی در جریان نبودیم. شرایط به گونه ای بود که در ۴ هفته پایانی ما این بازیکن که یکی از مهره‌های اصلی تیم مان بود را در اختیار نداشتیم و از این بابت ضربه خوردیم. مسئولان شهرداری اراک دوست دارند فصل آینده هم تیمداری کنند، اما صحبتی با من نشده است و در جریان جزئیات تصمیم آنها نیستم.

 

دیدگاه‌ها