کد خبر : 1400179 | 13 اسفند 1395 ساعت 17:22 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت 1 - پیکان 0؛ برد برزیلی‌ با گل آبادانی

تیم صنعت نفت آبادان موفق شد در بازی خانگی خود بدون حضور تماشاگران برابر پیکان تهران با تک گل حکیم نصاری پیروز شود.

صنعت نفت 1 - پیکان 0؛ برد برزیلی‌ با گل آبادانی

به گزارش"ورزش سه"، تیم صنعت نفت آبادان موفق شد برابر پیکان دومین پیروزی خانگی خود را جشن بگیرد، حکیم نصاری هافبک آبادانی تیم برزیلی های ایران پاس زیبای کیم را عالی کنترل کرد تا دروازه تیمش را باز کند. در آخرین برد صنعت نفت گل های نصاری باعث آن سه امتیاز شده بود.

 

هفته بیست و سوم لیگ شانزدهم، سیزدهم اسفند 1295
ورزشگاه تختی آبادان، بدون تماشاگر

داوران: احمد صالحی – محمد عطایی – محمدجواد مداح – علی صفایی

اخطار: علی عبدالله زاده(79) و عزیز معبودی(96) از صنعت نفت و مهدی شیری (94) و صادق بارانی (96) از پیکان

 

 


صنعت نفت آبادان:


ناصر سالاری، علی عبدالله زاده، حسین بغلانی، رضا نورمحمدی، عزیز معبودی، محمد پورمحمد(87 مجتبی ممشلی)، زبیر نیک نفس، حکیم نصاری، کیم، بهادر عبدی(64 علی هلیچی) و محمد شادکام(91 برونو اولیویرا)
سرمربی: فیروز کریمی


پیکان:


رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، آرمان قاسمی(67 هایراپتیان)، مهدی شیری، صادق بارانی، امیرحسین کریمی( 72 امیر روستایی)، سجاد آشوری( 67 مرتضی آقا خان)، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، گادوین منشا
سرمربی: مجید جلالی

 

 

شرح بازی:

 


دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در حالی آغاز شد که هواداران آبادانی اجازه بازی نداشتند. درباره شرح نیمه اول همین بس که تمام بازی یک موقعیت داشت و آن هم شادکام پاس نصاری را به بیرون زد و در ادامه هیچ کدام از تیم ها نتوانستند موقعیتی را خلق کنند تا نیمه اول بدون هیچ گلی به پایان برسد.
در نیمه دوم اما شرایط فرق کرد و اولین موقعیت بسیار جدی را ناصر سالاری به زیبایی از منشا گرفت تا صنعت نفت هنوز در بازی باشد. حملات نفتی ها بالاخر جواب داد و پاس گل زیبای کیم هافبک کره ای این تیم با خروج اشتباه رحمان احمدی، به نصاری رسید و حکیم نصاری بعد از یک کنترل عالی توانست دروازه خالی تیم سابقش را باز کند.
در ادامه پیکانی ها سعی کردند با سانتر از کنار و یا شوت های از راه دور دروازه تیم آبادانی را باز کنند که بی دقتی مهاجمان و البته درخشش سالاری، گلر صنعت نفت مانع از این موضوع شد.
البته در اواخر بازی فیروز کریمی ابتدا از کنار زمین و سپس از جایگاه تماشاگران اخراج شد تا از بالا تیمش را تا دومین برد خانگی در نیم فصل دوم هدایت کند.

 

 

شرح گل:

 

1-0(صنعت نفت آبادان- حکیم نصاری): پاس زیبای کیم از سمت چپ را حکیم نصاری به زیبایی کنترل کرد تا با اشتباه رحمان احمدی روبه روی دروازه خالی قرار بگیرد و با یک ضربه ساده دروازه تیم سابقش را باز کند.

 

 

بهترین بازیکن:

 

حکیم نصاری هافبک تیم صنعت نفت آبادان در بازی با تیم سابقش موفق شد پاس زیبای کیم را به خوبی کنترل کند و گل تیمش را به ثمر برساند و لقب بهترین بازیکن را مال خود کند.

 

 

دقایق حساس:

 

 

دقیقه 21: حرکت زیبای حکیم نصاری و دریبل او درون محوطه جریمه و پاس در عرض او به شادکام رسید اما او از موقعیت عالی استفاده نکرد و توپ را از محوطه شش قدم به آسمان کوبید.

دقیقه 33: پاس از سمت راست پیکانی ها بعد از اشتباه مدافع صنعت نفت به منشا رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 60: پاس عالی هافبک های پیکان، منشا را در موقعیت فوق العاده قرار داد اما ضربه او را سالاری با یک واکنش زیبا به کرنر فرستاد.

دقیقه 64: ضربه آزاد نصاری را رحمان احمدی برگشت داد و ضربه کیم هافبک کره ای در برگشت بعد از برخورد به مدافع تیم پیکان با اختلاف بسیار کمی به کرنر رفت.

دقیقه 78: شوت از راه دور هایراپتیان با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 83: سانتر از سمت چپ پیکانی ها و ضربه سر مدافع جلوکشیده پیکان را سالاری به زیبایی بیرون کشید.

دقیقه 84: پاس بلند از میانه زمین را سیاوش یزدانی با ضربه سر زد و توپ را سالاری به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 89: شوت از راه دور سیامک نعمتی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

 

 

اتفاق ویژه:

 

فیروز کریمی توانست برابر تیم سابقش پیکان پیروز شود، جالب این است که کسی گل پیروزی بخش تیمش را زد که در پیکان شاگرد او بود. البته فیروز کریمی در این باز به دلیل اعتراض شدید به داوری از کنار زمین اخراج شد.

 

 

حواشی:

 

*این بازی به دلیل حکم انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

*تعدادی از هواداران صنعت نفت از پشت بام خانه های اطراف بازی را مشاهده می کنند.

*فیروز کریمی به دلیل اعتراض شدید به احمد صالحی، داور بازی و حضور در زمین چمن، از سوی داور بازی اخراج شد و بازی بعد نیز نمی تواند برابر ماشین سازی روی نیمکت بنشیند.

دیدگاه‌ها