کد خبر : 1400213 | 13 اسفند 1395 ساعت 18:18 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: نمی‌توانم جلوی فحاشی ورزشگاه را بگیرم

سرمربی سایپا در رابطه با حواشی ورزشگاه یادگار امام تبریز می گوید که حامد لک دو سال پیش در تیم تراکتورسازی بازی می‌کرد و حالا انتظار ندارد که در این ورزشگاه از هواداران تیم سابقش فحاشی بشنود.

فرکی: نمی‌توانم جلوی فحاشی ورزشگاه را بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در نشست مطبوعاتی بعد از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی گفت: ما پیش بینی می کردیم که یک بازی خوب و محکمی را در پیش خواهیم داشت، هر دو تیم نیز شرایط پیروزی در این بازی را داشتند و ما نیز به امید پیروزی در این بازی پا به میدان گذاشتیم. چون یک امتیاز این بازی نیز برای ما ارزشمند بود اولین هدف ما کسب یک امتیاز از این بازی بود، البته در این میان چشم به باز کردن دروازه حریف و پیروزی در این بازی نیز داشتیم و به همین دلیل با بررسی مناسبی که از بازی تیم حریف داشتیم توانستیم نیمه را به خوبی در میدان حضور پیدا کنیم و موقعیت های خوبی نیز به دست بیاوریم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه اول به خوبی توانستیم مهره های کلیدی تراکتورسازی را از کار بیندازیم.


فرکی ادامه داد: ما می‌دانستیم که آنها با ضربات شروع مجدد و پرتاب‌های بلند روی دروازه‌ ما موقعیت ایجاد می‌کنند و به همین خاطر وظایفی به بازیکنان‌مان دادیم و آنها نیز توانستند از عهده وظایف محوله بربیایند و به همین دلیل از آنها راضی هستم. اما در نیمه دوم با توجه به اینکه تراکتورسازی از حمایت هوادارانش برخوردار بود به روی دروازه ما فشار آورد و به همین خاطر بازیکنان ما هم تمرکزشان را از دست دادند و بیشتر به دنبال ضدحمله بودند. هر چقدر که به آخر بازی نزدیک‌تر می‌شدیم تراکتورسازی به بازی مستقیم روی می‌آورد و ما با تعویض‌هایی که در فاز دفاعی و هجومی انجام دادیم توانستیم آنها را کنترل کنیم. همه بازیکنان ما در این بازی به خوبی بازی کردند و خوشحالیم که مهدی ترابی نیز بعد از مدت ها به میادین بازگشت.


سرمربی نارنجی پوشان در رابطه با محرومیت تعدادی از بازیکنان این تیم از بازی بعدی گفت: فکر می‌کنم که داور می‌توانست بهتر از اینها بازی را مدیریت کند، متاسفانه چند بازیکن کلیدی ما هم سه کارته شدند و دیدار بعدی‌مان را از دست دادند. در صحنه‌ای که داور به امید خالدی کارت زرد نشان داد به این خاطر بود که او می‌خواست بند کفشش را ببندد و به خاطر اینکه انگشتش دچار شکستگی شده بود نتوانست این کار را انجام دهد که داور به خالدی کارت زرد نشان داد و بعد هم دلایل دادن این کارت زرد را توضیح داد، در پایان بازی اما من به سمت داور رفتم و با او صحبت کردم، چون داور بازی ما مقابل تراکتورسازی یکی از داوران باشخصیت فوتبال‌مان است.


فرکی در مورد عملکرد و حواشی حامد لک در دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: در مورد کارت زرد گرفتن حامد لک هم او خودش آسیب دید و هم مجموعه سایپا. زمانی که او کارت زرد گرفت، زمان مناسبی نبود و او به همین خاطر عصبانی شد. درگیری هم که در پایان بازی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد، چیز خاصی نبود و خدا را شکر ختم به خیر شد. در کل بازی پرحرارتی بود و تنش‌هایی هم که به وجود آمد، طبیعی به نظر می‌رسید. در هر صورت خوشحالم که این موضوع ختم به خیر شد.


فرکی به انتقاد از رفتار هواداران تیم تراکتورسازی پرداخت و گفت: ما سعی می‌کنیم مسائل رخ داده را به اخلاق‌مداری من ارتباط ندهیم. هر اتفاقی را که در بازی‌ها مهم رخ می‌دهد به اخلاق‌مداری من مربوط می‌دانند، اما واقعا من نمی‌توانم جلوی فحاشی‌های هواداران را در یک ورزشگاه بگیرم یا بروم در فلان تیم جلوی فلان بازیکن را بگیرم که رفتار غیر ورزشی انجام ندهد. حامد لک دو سال پیش در تیم تراکتورسازی بازی می‌کرد و حالا انتظار ندارد که در این ورزشگاه از هواداران تیم سابقش فحاشی بشنود. هواداران تراکتورسازی احساساتی هستند، اما بهتر است به این موضوع دو طرفه نگاه کنیم. اگر حامد لک اشتباه کرده شاید ما هم در قبال او اشتباهاتی داشتیم. در هر صورت اگر حامد لک حرکتی انجام داده و چیزی گفته که به هواداران تراکتورسازی برخورده است، شخصا عذرخواهی می‌کنم.


او در ادامه راجع به تعطیلی لیگ برتر به خاطر بازی های لیگ قهرمانان آسیا گفت: من دیروز هم گفتم که این تعطیلات اصلا خوب نیست و همه از این تعطیلات آسیب می‌خورند. ما نه می‌توانیم در تعطیلات بازی دوستانه انجام دهیم و نه به شکل منظم به تمرین کردن بپردازیم، اما ما نمی‌توانیم به خاطر برنامه‌ای که از قبل به ما اعلام شده اعتراض کنیم. در حال حاضر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم اضافه شده و تیم‌ها از تراکم این بازی‌ها آسیب می‌بینند، چون بخشی از این آسیب‌ها به تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد.

 

فرکی در پایان گفت: ما نه بازیکن زیادی در تیم ملی داریم و نه در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که با تیم‌های مختلف همکاری کنیم، ولی در هر صورت از برنامه مسابقات و تعطیلی‌های به وجود آمده هم لطمه خوردیم.

دیدگاه‌ها