کد خبر : 1400232 | 13 اسفند 1395 ساعت 18:57 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

ماندن صنعت نفت در لیگ تحمل این باخت را ساده تر می‌کند؛

جلالی: نباید سرمان کلاه بگذارند!

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان به شدت از عملکرد بازیکنانش در واکنش به وقت تلف کردن بازیکنان صنعت نفت آزرده خاطر است و معتقد است که کلاه سر تیم پیکان رفته است.

جلالی: نباید سرمان کلاه بگذارند!

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی تیم پیکان پس از پایان دیدار برابر صنعت نفت آبادان که با شکست 1 بر صفر خاتمه یافت در جمع خبرنگاران گفت: به هر حال این هم نوعی از بازی است؛ من فقط می توانم از بازیکنان خودم گلایه مند باشم که اینقدر ساده لوحانه بازی کردند. ما هیچ وقت مجاز نیستیم به اینکه در کارهایمان برای رسیدن به پیروزی از راه هایی استفاده کنیم که بخواهیم از حریف سوء استفاده کنیم ولی هیچ وقت هم نباید اینقدر هالو باشیم که سرمان کلاه برود. واقعا از بچه هایم ناراضی هستم؛ قبل از بازی مطالبی را به آنها گفته بودم ولی خیلی ساده لوحانه بازی کردیم و چنین نتیجه ای رقم خورد.


وی ادامه می دهد: از همه این مسائل گذشته اینکه به صنعت نفتی باختیم که با این پیروزی ممکن است در لیگ بماند، تحمل این شکست را برایم ساده تر می کند ولی این باعث نمی شود که ساده لوحانه بازی کردن بچه هایم را نادیده بگیریم که برای اولین بار هم نیست که چنین اتفاقی رخ می دهد. این موضوع واقعا اذیتم می کند.


وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه ساده لوح بازی کردن یعنی چه عنوان کرد: وقتی بازیکن ما می داند که بازیکن حریف مصدوم نشده و الکی خودش را به زمین انداخته تا جریان بازی را متوقف کند این ساده لوح بازی کردن است. بازیکن ما می داند که در تمام طول بازی بعد از گل، بازیکنان حریف بیخودی روی زمین می افتادند و برای چه  بازیکن ما توپ را باید به بیرون بزند. یک بار این اتفاق 5 دقیقه زمان می گیرد؛ دفعه بعد 6 دقیقه و همینطور وقت بازی می رود و داور سوت پایان بازی را می زند. من از این موضوع ناراحتم. وقتی آدم اینطور ساده لوح باشد سرش کلاه می رود.


جلالی در مورد اینکه با قبول این شکست شانس کسب سهمیه آسیایی کم شد ، ادامه داد: ما از ابتدا هم که به مسابقات لیگ برتر آمدیم برنامه ما طوری تعیین شده بود که در مسابقات باقی بمانیم؛ منتها شرایط طوری شد که شانس کسب سهمیه هم پیدا کردیم و واقعا هم ناراحتم که یک بازی را اینگونه باید از دست بدهیم.

دیدگاه‌ها