کد خبر : 1400342 | 14 اسفند 1395 ساعت 10:37 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملاک دعوت کشتی‌گیران به اردو، انتخابی است

طلایی: تمام نفرات مطرح دعوت شده‌اند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ملاک حضور کشتی‌گیران در اردوهای تیم‌های ملی، رقابت‌های اوپن و قهرمانی کشور در سه گروه بود.

طلایی: تمام نفرات مطرح دعوت شده‌اند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد طلایی، درباره انتقاداتی که به دعوت برخی کشتی‌گیران به اردوی تیم ملی می‌شود گفت: به دلیل اینکه باید تمام نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور در سه گروه و رقابت‌های عمومی کشور را به اردو دعوت می‌کردیم، اردوی تیم ملی را به سه مرحله تقسیم کردیم.

 

وی افزود: اردوهای تیم‌های ملی گنجایش حضور تعداد بالای نفرات را ندارند و برای اینکه بتوانیم بهتر برنامه‌های خود را پیش ببریم و شناخت بهتری از نفرات جدید بدست آوریم مجبور بودیم که اردو را در سه مرحله برگزار کنیم.

 

طلایی در مورد دعوت از برخی از کشتی‌گیران که عملکرد مناسبی را در گذشته نداشته‌اند افزود: ملاک دعوت به اردو، رقابت‌های قهرمانی کشور و عمومی بود و وقتی این کشتی‌گیران در این مسابقات به عنوان نخست دست می‌رسند و یا جزء نفرات برتر هستند، باید به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: امکان دارد همین نفرات بتوانند دوباره عملکرد خوبی را داشته باشند. البته طبق فرآیند انتخاب تیم‌های ملی، ملاک حضور کشتی‌گیران در رقابت‌های پیش رو مسابقات انتخابی است و اگر کشتی‌گیری در این رقابت‌ها موفق باشد و عملکرد خوبی نیز در اردوها و مسابقات تدارکاتی بین‌المللی داشته باشد عضو تیم ملی خواهد شد.

 

قهرمان کشتی آزاد جهان افزود: ملاک کار ما میدان دادن به تمام نفرات است و اعتقادمان این است که هر کس که بتواند عملکرد بهتری از خود به جای بگذارد می‌تواند عضو تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های پیش رو باشد.

 

طلایی در مورد اینکه چرا افرادی مانند محمدجواد ابراهیمی به اردو دعوت نشده‌اند افزود: ابراهیمی در مرحله سوم اردوی ما دعوت شده است، البته ما رسما به هیأت مازندران اعلام کردیم که اگر وی تمایل داشته باشد می‌تواند در اردوی اول نیز باشد، چراکه برخی از نفرات ما نیز برای اینکه آمادگی خود حفظ کنند به صورت اختیاری می‌توانند در هرکدام از مراحل این اردو نیز شرکت کنند.

 

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان در مورد عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی تصریح کرد: برای حضور در جام جهانی با شرایط خاصی روبرو بودیم و باید تمرکز خود را برای حضور در این رقابت‌ها می‌گذاشتیم، اما توانستیم از تمام داشته‌های خود به خوبی استفاده کنیم و با برگزاری تمرینات منظم و با برنامه‌ریزی جام قهرمانی را برای ششمین بار پیاپی بدست آوریم.

 

دیدگاه‌ها