کد خبر : 1400371 | 14 اسفند 1395 ساعت 11:41 | 58.2K بازدید | 0 دیدگاه

 تیم علی دایی اجازه تمرین پیدا نکرد؛

مشکل عجیب نفت قبل از بازی با پرسپولیس

علی دایی و شاگردانش یک روز پیش از دیدار برابر پرسپولیس اجازه تمرین در ورزشگاه ساصد را پیدا نکردند.

مشکل عجیب نفت قبل از بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران که امسال برخلاف تصور نتایج قابل قبولی در لیگ برتر کسب کرده و از طرف دیگر به فینال جام حذفی راه یافته با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، طوری که این معضل موجب شده بازیکنان بارها دست به اعتصاب بزنند و به وضعیت تیمداری مسؤولان نفت معترض شوند.

 


باوجود اینکه نفت جزء سه تیم بودجه پایین لیگ برتر است اما تا به امروز اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم کمتر از 41 درصد دریافتی داشتند ولی امروز این مشکل مالی بیش از همیشه خودنمایی و بروز کرد.

 


تیم علی دایی فردا باید دیدار حساسی مقابل پرسپولیس برگزار کند اما در اتفاقی عجیب وقتی آنها دقایقی قبل قصد ورود به ورزشگاه ساصد، محل تمرین این فصل‌شان را داشتند، با عدم اجازه به ورود به زمین مواجه شدند.

 


مسؤولان ورزشگاه ساصد به دلیل اینکه باشگاه نفت به تعهدات مالی‌اش نسبت به آنها عملی نکرده امروز به تیم علی دایی اجازه ندادند آخرین تمرین قبل از بازی برابر پرسپولیس را برگزار کند که با این تصمیم کادر فنی و بازیکنان نفت مجبور شدند از این زمین تمرین خارج شوند و به سمت ورزشگاه تختی، محل برگزاری بازی فردا بروند.

 


بازیکنان نفت کمتر از دو هفته قبل دست به اعتصاب پنج روزه زده بودند اما این باشگاه وعده جدیدی داد تا آنها در تمرینات حاضر شوند ولی با اتفاق امروز مشخص نیست مسؤولان نفت می‌توانند به تعهد مالی‌شان را عملی کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها