کد خبر : 1400416 | 14 اسفند 1395 ساعت 13:44 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیری که از خودروسازی آمده چیزی از ورزش نمی‌داند

دایى: دکترا می‌خوانم اما دنبال مقام نیستم

جدال على دایى با پرسپولیس همیشه زیبا و پرحاشیه بوده و او اینبار نیز مدعى است تنها با میل پیروزى مقابل شاگردان برانکو قرار خواهد گرفت.

دایى: دکترا می‌خوانم اما دنبال مقام نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن و سرمربى سابق پرسپولیس در سومین فصل دورى خود از جمع این تیم، به دنبال انتقام بازى رفت دو تیم و جبران شکست سه گله بازى رفت است.

خصوصا اینکه پرسپولیس با توجه به محرومان بیشمار این فرصت را به بهترین نحو در اختیار تیم او قرار مى دهد. على دایى با حضور در نشست خبرى به تشریح شرایط تیمش پیش از این جدال پرداخت.

 

آقاى برانکو نیاز به تعریف من ندارد

براى اینکه از مسابقات لیگ جواز حضور در آسیا را بگیریم این بازى براى ما اهمیت دارد. تیم پرسپولیس و آقاى برانکو نیاز به تعریف من ندارد.

 

 

غایبان پرسپولیس؟

پرسپولیس ٥ بازیکن خود را ندارد و این خوب است اما بازیکنان خوبى دارد که مى تواند از آن سود ببرد. ما بازیکنان مان را پرورش دادیم و به اینجا رسیدیم. ما از اول فصل مشکلات زیادى داریم و کاش ٥ بازیکن نداشتیم و این مشکلات را به جاى آن نداشتیم.

بازیکنان دیگر این تیم تلاش مى کنند و مى خواهند شایستگى خود را به برانکو نشان دهند و این کار ما را سخت مى کند. تیم ما از نظر فوتبالى چیزى کم ندارد اما متاسفانه همانطور که گفتم مشکلات دیگر داریم.

 

 

مدیران غیرورزشی پرسپولیس!

مشکلات مالیاتى من لطف مدیران باشگاه پرسپولیس هستند و باعث مسدود شدن حساب هاى بنده شد. وقتى فرد مدیر شرکت اتومبیل سازى بوده و مى آید مدیر پرسپولیس مى‌شود همین است!

 

 

مشکلات نفت تهران؟

تمام اتفاقاتى که به تیم ما وارد شده در بازى فردا تاثیرگذار است. امروز زمین تمرین نداشتیم و امسال انواع و اقسام بى حرمتى ها به ما شده. جلوى ما را مى گیرند و اجازه تمرین نمى دهند و البته حق دارند و حق خودشان را مى خواهند. ما تیمى داریم که به سه دهه قبل در حال بازگشت است و اگر همینطور پیش برود باید به بازیکنانم بگویم ساعت ٣ در رختکن و براى بازى حضور یابند.

مسوولان ورزش مقصر و مسوول هستند و باید وقتى کسانى خواهان حضور در ورزش هستند ضمانتنامه دریافت شود. خارجى ها اهرم هاى لازم براى دریافت حق خود را داشته باشند اما اینجا و ایرانى ها مورد تبعیض قرار مى گیرند. کمیته انضباطى راى مى دهد اما کسى آن را دنبال نمى کند.

 

 

وضعیت شهباززاده؟

سجاد چند روز تمرین نکرد که همزمان با اعتصاب بازیکنان ما شد. سجاد بازیکن بزرگى از نظر اخلاقى و فنى است و خیلى مى تواند به ما کمک کند و اگر کارت بازى اش صادر شود می تواند به ما فردا کمک کند.

 

 

پرسپولیس به تعریف نیاز ندارد

در خصوص نقطه ضعف و قدرت دو تیم بگذارید بازى فردا و در ٩٠ دقیقه مشخص شود. من هیچ وقت نگفتم چطور مى توان پرسپولیسى که خوب بازى کرده و برده را بگوییم شانسى یا با داورى بوده؟ متاسفانه حرف هایم تحریف مى شود. اما من دوست دارم تیمم برنده شود و فردا به دنبال بازى جوانمردانه هستیم و تمام تلاش مان براى پیروزى است. 

 

 

نه دنبال مقام هستم و نمى خواهم پستى بگیریم

انگیزه شخصى بود که در آزمون دکترا شرکت کردم. خیلى مشتاق بودم و دنبال چیزاى دیگر نبودم. من در جوامع عرب، اروپایى و آمریکایى زندگى کردم و دوست داشتم جواب سوالاتم را با تحصیل به دست بیاورم. مى خواهم ادامه بدهم، نه دنبال مقام هستم و نمى خواهم پستى بگیریم. آزاد بودم و دوست دارم آزاد بمانم. یک دقیقه زندگى الانم را با هیچ چیز عوض نمى کنم.

دیدگاه‌ها