کد خبر : 1400469 | 14 اسفند 1395 ساعت 16:54 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

توقف باورنکردنی برابر تیم ده نفره

یونایتد 1-1 بورنموث؛ تساوی در روز بد زلاتان

دیدار تیم های منچستریونایتد و بورنموث لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت در حالیکه بورنموث تمام نیمه دوم را 10 نفره بازی کرد و زلاتان هم یک پنالتی از دست داد.

یونایتد 1-1 بورنموث؛ تساوی در روز بد زلاتان

 

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که هفته گذشته توانست قهرمان جام اتحادیه شود، با روحیه ای خوب به مصاف بورنموث رده چهاردهمی آمده بود؛ تیمی که در این فصل سابقه شکست لیورپول و متوقف کردن آرسنال را در کارنامه داشت.

 

 

1184930

 

 

بازی با هجوم های منچستریونایتد آغاز شد و از همان ابتدا مشخص بود که طراحی اکثر حملات یونایتد از سمت چپ و جایی است که مارسیال به عنوان وینگر و با سرعت بالای خود یک خطر دائمی محسوب می شد.

 

یونایتد در ده دقیقه اول بازی دو موقعیت استثنایی گلزنی را از دست داد. یک بار ماتا و دومین بار زلاتان بود که در دهانه دروازه نتوانست پاس عالی مارسیال را به گل تبدیل کند و در برگشت همان توپ آفوبی با دخیا تک به تک شد که در آخرین لحظه تعادل خود را از دست داد تا بورنموث در اولدترافورد پیش نیفتد.

 

حملات یونایتد ادامه داشت و مارسیال دو بار دیگر هم در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما شوت های او با واکنش خوب گلر بورنموث راهی به دروازه پیدا نکردند. سرانجام دقیقه 26 شیاطین سرخ مزد حملات خود را گرفتند.

در برگشت یک ضربه کرنر، کریک توپ را در سمت راست به والنسیا رساند و ضربه زمینی  این بازیکن را روخو که روی خط محوطه جریمه جاگیری کرده بود، در میانه راه با یک بغل پا به کنج دروازه بورنموث رساند.

 

 

1184932

 

 

پس از این گل روند بازی متعادل تر شد و بورنموث کمی از لاک دفاعی خارج شد.

بازی به دقیقه 38 رسیده بود که فیل جونز در محوطه جریمه مهاجم بورنموث را با خطا متوقف کرد و داور نیز برای تیم میهمان پنالتی گرفت. ضربه پنالتی را کینگ به طاق دروازه یونایتد چسباند تا حساب کار 1-1 شود.

 

دقیقه 43 بازی بود که مینگس از بورنموث با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا کار برای یونایتد در ادامه بازی ساده تر شود. دقایق پایانی به دلیل خطای زلاتان روی مدافع بورنموث کمی جنجالی هم شد؛ خطایی که با جریمه ای همراه نشد تا اعتراض بورنموثی ها را در پی داشته باشد.

 

 

1184935

 

 

نیمه دوم شاهد یک بازی کاملا یک طرفه بودیم و توپ فقط در زمین بورنموث در جریان بود. شیاطین سرخ که حریف را ده نفره می دیدند، خیمه سنگینی از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم روی دروازه بورنموث زدند و بارها تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند.

پوگبا دقیقه 52 اولین خطر را خلق کرد اما شوت این بازیکن با واکنش عالی گلر بورنموث راهی کرنر شد. مارسیال نیز همچون نیمه اول با فرارهای سریع خود یک خطر دائمی روی دروازه بورنموث بود.

 

 

1184951

 

 

پس از چند فرصت خوبی که برای یونایتدها از دست رفت این تیم دقیقه 72 روی خطای هند اسمیت، به یک پنالتی دست یافت. زلاتان پشت توپ قرار گرفت و نمایش ضعیف خود در این بازی را با از دست دادن پنالتی تکمیل کرد. بوروس با خواندن دست زلاتان ضربه او را مهار کرد.

حملات پردامنه یونایتد در دقایق پایانی نتیجه ای نداشت(پوگبا بین دقایق 90 تا 95 به تنهایی دو فرصت عالی را در دهانه دروازه از دست داد) و سرانجام این بازی هیجان انگیز و پرحادثه با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها