کد خبر : 1400809 | 15 اسفند 1395 ساعت 18:16 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

فینال تکراری در خانه والیبال؛

پیکان برنده جنگ ارومیه‌ای‌ها در تهران

در روزی که کاپیتان پیکان با همشهریان خود درگیری هایی پر تنش داشت این تیم توانست با برد 3 بر یک برنده و راهی فینال شود.

پیکان برنده جنگ ارومیه‌ای‌ها در تهران

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پیکان سومین بازی مرحله نیمه نهایی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود کرد تا برای سومین سال پی در پی به فینال برسد. آنها در اولین دیدار شهرداری ارومیه را شکست داده بودند و پس از شکست در خانه حریف در سومین دیدار و بازی تعیین کننده موفق به پیروزی شدند تا راهی دیدار فینال شوند.


شاگردان پیمان اکبری در این دیدار با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 22، 18 بر 25، 25 بر 19 برنده بازی شدند تا یک بار دیگر در بازی نهایی  قرار بگیرند. این دو تیم فینالیست سال گذشته هم به مصاف هم رفته بودند که هر کدام یک پیروزی را کسب کردند اما درگذشت رضا ابراهیمی، مربی این تیم بدون برگزاری بازی پایانی با انصراف پیکان، بانک سرمایه قهرمان شد.


در این فصل دو تیم دو بار به مصاف هم رفتند که بانک سرمایه در هر دو بازی برنده بازی بود. پیکانی ها در فصل جاری هیچگاه موفق به پیروزی مقابل این تیم نشده اند و بازی فینال آنها 3 بار باید رو در روی هم قرار بگیرند تا برنده دو بازی از سه بازی موجود قهرمان لیگ شود.


در آغاز این بازی که با حضور پرشور ارومیه ای ها همراه بود، سعید معروف کاپیتان پیکان و بازیکن 2 فصل گذشته شهرداری ارومیه با همشهریان و هم تیمی های سابق خود وارد تنشی جدی شد با وساطت بزرگترهای تیم این قائله پایان پذیرفت. داور در این دیدار یک بار دیگر مجبور به دادن کارت قرمز به معروف و البته بازیکن شهرداری ارومیه شد تا تنش ها بخوابد.


پیکان تهران و بانک سرمایه در دیدار فینال روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف هم خواهند رفت و سایپا و شهرداری ارومیه هم دیدار رده بندی را انجام می دهند تا سوم و چهارم لیگ مشخص شود.

دیدگاه‌ها