کد خبر : 1400982 | 16 اسفند 1395 ساعت 13:02 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد نجومی شبکه BT Sport و یوفا

شبکه تلویزیونی BT Sport، به صورت رسمی، حق پخش چمپیونزلیگ و لیگ اروپا را با قراردادی سالانه 394 میلیون پوند تا فصل 21-2020 به صورت انحصاری خرید.

قرارداد نجومی شبکه BT Sport و یوفا

 

به گزارش "ورزش سه"، بدین ترتیب از این پس تمامی تصاویر بازی ها، خلاصه بازی و ... هر دو تورنمنت (چمپیونزلیگ و لیگ اروپا) متعلق به این شبکه خواهد بود. بدین ترتیب شبکه هایی همچون ITV دیگر قادر به پخش خلاصه بازی ها نخواهند بود و تنها BT Sport می‌تواند در فضای مجازی تصاویر بازی ها را به اشتراک بگذارد. همچنین بازی های رفت و برگشتی که تا به حال به صورت همزمان پخش می‌شد، از این به بعد در دو ساعت مجزا برگزار می‌شوند که هواداران بتوانند هر دو بازی را تماشا کنند.

 

1185462

 

 

همچنین دیگر بند این قرارداد این است که حداقل 4 تیم از کشوهای انگلیس، اسپانیا، آلمان و ایتالیا، هر ساله در این رقابت ها حضور داشته باشند که این قانون از فصل 19-2018 عملی خواهد شد.

جان پیتر، رئیس بخش بیننده های BT Sport گفت:" خوشحالیم که قرارداد را تمدید کرده ایم. چمپیونزلیگ و لیگ اروپا دو رقابت بزرگ در سرتاسر جهان هستند و می‌خواهیم از یوفا به خاطر انتخاب ما به عنوان پخش کننده اختصاصی این رقابت ها  تشکر کنیم. چمپیونزلیگ از این به بعد جذاب تر هم خواهد شد و خوشحالیم که هواداران می‌توانند هر دو بازی را به صورت زنده تماشا کنند."

 

دیدگاه‌ها