کد خبر : 1401061 | 16 اسفند 1395 ساعت 18:55 | 27K بازدید | 1 دیدگاه

باید می بردیم ولی دقت لازم را نداشتیم؛

نظرمحمدی: بیانیه کامرانی فر مبتدیانه بود

علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت می گوید که تیم هایی که هزینه های میلیاردی داشته اند نمی توانند موفقیت تیم سپیدرود که هزینه های آنچنانی نداشته است را ببینند.

نظرمحمدی: بیانیه کامرانی فر مبتدیانه بود

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود پس از کسب تساوی در دیدار خانگی مقابل فولاد یزد در کنفرانس خبری گفت: همانجوری که در بازی های خارج از خانه می‎توانستیم مساوی کنیم اما بردیم امروز هم در بازی که باید می‎بردیم نتوانستیم پیروز میدان باشیم و در ضربات آخر دقت نداشتیم و متاسفانه نتوانستیم برنده بازی باشیم.


وی با گلایه از اشتباهات داوری علیه تیم سپیدرود رشت اظهار کرد: هجمه های متعددی از سوی تیم های متمول به سوی سپیدرودی که پول چندانی ندارد صورت گرفته است.


سرمربی سپیدرود رشت با انتقاد از حسن کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری گفت: جوانی و ناپختگی حسن کامرانی فر در دپارتمان داوری منجر به بیانیه بسیار مبتدیانه از سوی ایشان شد که امروز نتیجه اش را دیدیم و داور پنالتی صد در صد را به نفع سپیدرود نگرفت.


نظرمحمدی افزود: سپیدرود بسیار مظلوم است و در نتیجه گیری پاک پاک عمل کرده است و این مساله برای تیم هایی که هزینه های زیادی کرده اند بسیار سخت است تا نتایج درخشان سپیدرود را تحمل کنند.


وی گفت: در مورد مسائل مالی و مدیریتی دیگر صحبت نمی‎کنم چون بارها در هفته های گذشته صحبت کردیم و نتیجه ای حاصل نشد و این موضوع را می‎سپارم به کسانی که این هدایت و مسئولیت تیم را برعهده دارند.

دیدگاه‌ها