کد خبر : 1401152 | 17 اسفند 1395 ساعت 10:37 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

گوچی مهمان ویژه برنامه FOX SPORT

قوچان نژاد:زندگی من با فوتبال عجین شده است

ستاره ایرانی باشگاه هیرنفین که فاصله چندانی با آقای گلی در هلند ندارد چند شب قبل مهمان ویژه برنامه یکی از شبکه های معروف تلویزیونی این کشور بود.

قوچان نژاد:زندگی من با فوتبال عجین شده است

به گزارش "ورزش سه"، رضا قوچان نژاد در بازگشت دوباره به فوتبال هلند تولد دوباره ای داشت تا جایی که فصل رویایی اش با ایستادن در جایگاه دوم برترین گلزنان آردیویسه تکمیل شد تا با این عملکرد محبوبیت خاصی بین طرفداران هیرنفین به دست بیاورد. محبوبیتی که مهاجم ایرانی را به یکی از سوژه های جذاب رسانه های هلند تبدیل کرد تا جایی که گوچی به عنوان مهمان ویژه یکی از پربیننده ترین شبکه های تلویزیونی هلند حاضر شد و به سئوالات پاسخ داد.


شبکه FOX SPORT هر هفته یکشنبه شب ها ویژه برنامه ای با تم خانوادگی با حضور ستاره های فوتبال برگزار می کند که این بار نوبت به گوچی رسید تا با توجه به محبوبیت این روزهای خود در هیرنفین و همچنین ویژگی های بارزی که در زندگی اجتماعی خود داشت به سئوالات مجری و کارشناس این شبکه پاسخ بدهد.

 

1185605


در شرایطی که فیلم کامل این مصاحبه هنوز منتشر نشده توئیتر باشگاه هیرنفین گزیده ای از صحبت های گوچی در این برنامه را منتشر کرد جایی که قوچان نژاد در پاسخ به سئوالات مجری و کارشناس برنامه مدعی شد زندگی اجتماعی اش با فوتبال عجین شده است و نمی تواند این دو را از هم جدا کند اما طوری مدیریت می کند که به هیچ کدام از آنها لطمه ای نخورد.


قوچان نژاد پیش از این به خاطر علاقه اش به موسیقی، ادامه تحصیل و همچنین فراگیری چند زبان زنده دنیا مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود و حالا اوج گیری اش در فوتبال و قرار گرفتن در یک قدمی آقای گلی هلند زندگی ورزشی و اجتماعی او را الگوی بسیاری قرار داده است تا روزهای خوب او در بازگشت به شهری که در آن بزرگ شده بود، ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها