کد خبر : 1401278 | 17 اسفند 1395 ساعت 17:35 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

 اولین دیدار از فینال لیگ برتر والیبال؛

ملاقات کارخانه و اکبری؛ کاش این بار تلفات ندهد

فینال پیکان و بانک سرمایه یک بار دیگر فردا تکرار خواهد شد، دیداری که سال گذشته در چنین روزهایی به دلیل فوت مربی پیکان نیمه تمام ماند.

ملاقات کارخانه و اکبری؛ کاش این بار تلفات ندهد

به گزارش "ورزش سه"، اولین دیدار لیگ برتر والیبال عصر فردا آغاز می شود و دو تیم پیکان و بانک سرمایه یک بار دیگر رو در روی هم قرار خواهند گرفت. این دو تیم سال گذشته در چنین روزهایی مقابل هم قرار گرفتند که پس از یک برد هر تیم، رضا ابراهیمی مربی تیم پیکان در اتفاقی تلخ درگذشت تا دیدار فینال نیمه کاره بماند. پیکان حاضر به ادامه بازی ها نشد و به این ترتیب بانک سرمایه به عنوان قهرمان لیگ معرفی شد. اما دیدار این دو تیم همیشه با حواشی و اتفاقاتی نه چندان خوشایند همراه بوده است که درگیری سال گذشته بازیکنان که کار را به کلانتری و دادگاه کشاند و دیدار امسال که داور بازی به دلیل اعتراضات زیاد حاضر به ادامه قضاوت بازی نبود. در کنار تمام این اتفاقات فردا ملاقات هایی خاص انجام خواهد شد:

 

* کارخانه و اکبری
این دو مربی حال و استاد و شاگرد سابق سال گذشته پس از سلسله دیدارهای دو تیم با مصاحبه های مفصلی که علیه هم داشتند از خجالت یکدیگر درآمدند. پس از آن روابط یک بار دیگر حسنه شد اما سال گذشته این دو مربی در اوج تنش علیه یکدیگر به سر می بردند که بدون هراس ضد هم مصاحبه می کردند. این دو مربی حالا یک بار دیگر در فینال مقابل هم قرار می گیرند که هر یک با دنیایی از انگیزه پا به خانه والیبال می گذارند.

 

1095915

 

* معروف و کارخانه
این دو مرد مطرح والیبال ایران هیچگاه رابطه خوبی با هم نداشتند و ریشه اختلاف آن دو به اتفاقات تیم ملی جوانان بازمی گردد که در تمام این سال های مربیگری و بازیکنی کارخانه و معروف تنها آنها یک سال در صنام با هم کار کردند. سال 90 کارخانه یک بار دیگر تصمیم به عقد قرارداد با معروف گرفت که این اتفاق برای روزهایی کوتاه افتاد اما کارخانه در فاصله ای کوتاه تا شروع لیگ امیر حسینی را به معروف ترجیح داد تا شکاف اختلافات بیشتر و بیشتر شود. حالا این دو فردا برای اولین بار در فینال به مصاف هم می روند تا هر یک به نوعی خود را ثابت کنند.

 

1096986

 

* به یاد رضا ابراهیمی
بازی فینال سال گذشته 2 بازی پر حاشیه و عجیب را داشت که کار به بازی سوم نکشید چرا که پس از پایان بازی دوم رضا ابراهیمی مربی تیم پیکان سکته قلبی کرد و در گذشت. فشارهای ناشی از حواشی فینال و اتفاقات درون زمین او را تا حد زیادی رنجانده بود و در حالیکه والیبال بازی می کرد قلب او در میان زمین از کار افتاد تا یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ والیبال رخ بدهد. این فینال جای خالی او را به شدت احساس می کند و این امید است اتفاقات زشت سال گذشته دیگر تکرار نشود تا دیگر بر اثر فشارهای آن به کسی آسیبی نرسد.

 

1095532

 

* غفور در فکر رکوردشکنی
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار فینال لیگ را تجربه می کند و این بار شانس چشیدن طعم قهرمانی را برای اولین بار دارد. امیر غفور برای قهرمانی در لیگ انگیزه های زیادی دارد و می گوید: «من واقعاً دوست دارم قهرمانی در لیگ را تجربه کرده و طلسم‌شکنی کنم.»

 

 

* مرندی و ظریف
در آستانه المپیک ریو یکی از غیر منتظره ترین اتفاقات والیبالی رخ داد به طوریکه سرمربی تیم ملی فرهاد ظریف را از ترکیب خط زد و مرندی را با خود به المپیک برد تا این مساله یکی از شوک های لیست والیبال باشد. البته مرندی بسیار با کیفیت و لایق در المپیک ظاهر شد اما ظریف فکر نمی کرد از ترکیب تیم خط بخورد. با این حال او از یک بار دیگر مقابل مرندی قرار می گیرد تا انگیزه های خود برای درخشش را چند برابر کند.

دیدگاه‌ها