کد خبر : 1401567 | 18 اسفند 1395 ساعت 19:10 | 85.6K بازدید | 4 دیدگاه

با برد ٣ بر دو مقابل پیکان؛

بازگشت رویایی سرمایه در روز گریه غفور

تیم والیبال بانک سرمایه اولین فینال لیگ را در صورتی برد که از بازی ٢ بر صفر باخته، بردی ارزشمند ساخت.

بازگشت رویایی سرمایه در روز گریه غفور

به گزارش "ورزش سه"، اولین دیدار از ٣ گانه فینال لیگ برتر والیبال با 15 دقیقه تاخیر از ساعت ١٧:٤٥ آغاز شد تا قهرمان این دوره از مسابقات رفته رفته مشخص شود. خانه والیبال تهران پر از تماشاگرانی بود که ٩٠ درصد آنها با اتوبوس های تیم ها از حاشیه تهران به سالن آمده بودند اما با این حال ورزشگاه پر از تماشاگر شده بود.

 

* ابراهیم فیروزی از تبریز به عنوان داور اول با کمک داود نافعی از گنبد قضاوت دیدار را بر عهده داشتند که بر خلاف بازی گذشته خانه والیبال تهران، داوران این دیدار از کمک ویدئوچک بهره می بردند.


* سعید معروف، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، نیکولا کواکویچ، سعید مصطفی وند، مصطفی شریفات و فرهاد ظریف برای پیکان بازی را شروع کردند.


* مصطفی کارخانه برای آغاز بازی لوکاس ژیگالدو، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، عادل غلامی و فرهاد ظریف را به میدان فرستاد.


* در ابتدای بازی و قبل از سوت داور، فرهاد قائمی و میلاد عبادی پور از بانک سرمایه و مصطفی شریفات از پیکان بازیکنانی بودند که به سمت نیمکت حریف برای خوش و بش با مربیان مقابل رفتند.


* امیر غفور، پشت خط زن ملی پوش پیکان و ستاره بازی در ست اول بدون برخورد با بازیکنی دچار پیچیدگی مچ پا شد که فورا با کمک بازیکنان خودی و بازیکنان تیم حریف به بیرون از زمین منتقل شد.
* غفور که درد زیادی را تحمل می کرد با چشمانی گریان  به بیرون از زمین منتقل شد.

 

1185964

 

1185963


* پیکان بازیکن جایگزین برای غفور در این بازی حساس نداشت و محمدجواد معنوی نژاد که پست تخصصی اش دریافت کننده است، جایگزین غفور شد.

 

* بانک سرمایه که دو ست را واگذار کرده بود، ست سوم تغیرات زیادی را در ترکیب ایجاد کرد؛ به طوریکه علی شفیعی جایگزین عادل غلامی و چاچیچ به جای فرهاد قائمی به بازی آمد.


* تعویض های کارخانه برای پیروزی در ست سوم پاسخ مثبت تا بانک سرمایه همچنان برای برد امیدوار باشد.

 

* بانک سرمایه بدون تغییر نسبت به ست سوم تیم را وارد زمین کرد اما پیمان اکبری محمد فلاح را جایگزین سعید مصطفی وند کرد.


* سعید معروف پس از یک دفاع موقع فرود آمدن با درد زانو رو به رو شد اما به بازی ادامه داد.

 

*ست پایانی هم بانک سرمایه روی دور پیروزی ماند تا با این برد در یک قدمی فینال قرار بگیرد.

 

* بانک سرمایه در پایان و با امتیازت  ۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ ، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰، ۱۵ بر ۹ اولین برد خود در فینال را جشن گرفت.

دیدگاه‌ها