کد خبر : 1401746 | 19 اسفند 1395 ساعت 13:58 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

80 درصد مطالباتمان را گرفته ایم؛

جلالی: اثرات فوتبال به اندازه جهان است

سرمربی تیم پیکان معتقد است که فوتبال چیزهای زیادی برای آموختن دارد و فقط کافی است که طالب آن باشیم.

جلالی: اثرات فوتبال به اندازه جهان است

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده صحبت های خود با خبرنگاران را اینگونه آغاز کرد: زمین فوتبال با همه کوچکی اش درس های بزرگی برای ما دارد و فقط کافیست که ما اهل آموختن باشیم. حتی آن موقعی که فکر می کنیم یک چیز غیرممکن است فوتبال به ما می گوید که هنوز امیدهایی وجود دارد و اگر بر عکس فکر می کنیم همه چیز تمام است، فوتبال به ما می گوید که تمام نیست و فقط کافیست که تمرکزت را حفظ کنی. این چیزی است که روزهای گذشته با بچه هایم در میان گذاشته ام و حالا آنها می دانند که زمان چه کاری است.


وی ادامه داد: وقتی به تجربیاتم مراجع می کنم زمانی که با پاس قهرمان شدیم به وضوح نقش بازیکنان برگ را لمس کردم مثل خداداد عزیزی و جواد نکونام که این دو نقش بزرگی در قهرمانی پاس داشتند. یا زمانی که در صبا باتری بودم نقش علی دایی و سهراب بختیاری زاده در قهرمانی را به وضوح لمس کردم و الان می توانم بگویم بازیکنانی مثل رحمان احمدی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی و خیلی از جوان ها به خوبی شرایط را درک کرده اند و به خوبی می داند مسئولیتشان چه چیزی است و من این را از آنها می خواهم که به مسئولیت هایشان به بهترین شکل عمل کنند. فکر می کنم بازی های باقی مانده فرصت خوبی برای اثبات و نشان دادن قابلیت های تیم ما در این فصل است.


سرمربی پیکان در مورد دیدار برابر پدیده اظهار داشت: ما هدف های بزرگی داریم که باید قرم به قدم جو برویم و من این را به بچه هایم هم گفته ام  که برای رسیدن به قله ابتدا باید تخته سنگ ها را گرفت منتها قدم هایمان هم باید خیلی محکم باشد. من فکر می کنم بازی سنگینی در پیش داریم که نیاز به تمرکز و اراده قوی داردو من این را در بچه هایم سراغ دارم به امیدخدا فردا اگر بتوانیم در این دیدار پیروز شویم فکر می کنم امیدهای زیادی در دل ما باور خواهد شد.


جلالی در مورد غیرقابل پیش بینی فوتبال و بازی دیشب مقابل بارسا ادامه داد: فکر می کنم یک بازی فوتبال بود در یک زمین کوچک ولی اثرات آن به اندازه کل این جهان بود؛ من از دیشب تا حالا از دوستان مختلفم در کشورهای مختلف  پیام گرفته ام و این نشان می دهد که فوتبال چقدر اثرات عمیقی در جوامع مختف می گذارد. البته سال ها پیش بارسلونا زمانی که بابی رابسون مربی این تیم بود چنین کاری را کرده بود و آن را هم یک معجره می دانم. ما همچنان می توانیم از وقایع زمین فوتبال چیزهای بیشتری یاد بگیریم تا بتوانیم آینده بهتری برای خودمان رقم بزنیم.


سرمربی تیم پیکان در مورد غیبت چند بازیکن اصلی این تیم عنوان کرد: بله چند بازیکن اصلی را نداریم ولی به خوبی می دانیم چگونه با سختی ها روبرو شویم و جایگزین های خوبی داریم.


جلالی در مشکلات مالی موجود در فوتبال ایران که باشگاه های زیادی درگیر آن هستند، گفت: بازیکنان درست می گویند و حق دارند. من هم با 15، 16 باشگاهی که کار کردم فقط از 2تای آنها پولی نمی خواهم. خدا را شکر در پیکان اصلا چنین مشکلی نداریم ، البته قراردادهای متوسطی هم داریم ولی اکثر بچه های ما 80 درصد قراردادهایشان را دریافت کرده اند و این خیلی تاثیرگذار در آرامش درونی تیم ما است.

دیدگاه‌ها