کد خبر : 1401778 | 19 اسفند 1395 ساعت 15:18 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: حالا وقت حرف زدن در مورد 3گانه نیست

دروازه‌بان و کاپیتان یوونتوس معتقد است که نباید از الان درباره کسب سه گانه صحبتی کنند.

بوفون: حالا وقت حرف زدن در مورد 3گانه نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یکی از بهترین فصول خود را سپری می‌کند و توانایی کسب سه گانه را دارد.

جان لوئیجی بوفون درباره احتمال کسب سه گانه و موفقیت یوونتوس در این فصل، گفت‌:« هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره چنین مسائلی صحبت کنیم. کسب سه گانه کار بسیار سختی است و به خیلی از مسائل بستگی دارد. باید فقط به بازی‌های پیش‌رو فکر کنیم. من قبول دارم که باید جاه طلب باشیم و به چیزهای بزرگ فکر کنیم،  ولی از الان فکر کردن به سه گانه فایده ای ندارد.»

 

 

1186030

 

یوونتوس در هفته‌ آینده باید دیدار برگشت خود را در حالی برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد که در بازی رفت توانست با دو گل در زمین این تیم به برتری برسد و شانس بالایی برای رسیدن به مرحله بعدی این رقابت‌ها دارد.

دروازه‌بان ملی‌پوش یوونتوس و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در ادامه‌ صحبت‌های خودش، گفت‌:« می‌خواهیم در هر جامی که قرار داریم با قدرت پیش برویم و به قهرمانی برسیم. باید با حرفه‌ای گری کارمان را پیش ببریم ،  ولی نباید ناراحت شویم، اگر به هدفمان که قهرمانی در تمامی جام ها است، نرسیم.»

 

بوفون در پایان صحبت‌های خود ‌اضافه کرد:« حذف ناپولی از لیگ قهرمانان اروپا من را ناراحت کرد. باید این را در نظر گرفت که بازیکنان رئال‌ مادرید از نظر فردی و کیفیت خیلی از بازیکنان ناپولی بهتر هستند. این خیلی خوب بود که تا ‌دقیقه 55 ناپولی تیم برتر میدان بود و شانس صعود داشت. به‌ هر حال من برای آنها خیلی ناراحت هستم. فوتبال ایتالیا به ناپولی افتخار کرد و ما امیدواریم که هفته‌ آینده به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنیم.»

دیدگاه‌ها