کد خبر : 1401856 | 19 اسفند 1395 ساعت 20:05 | 127.3K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: گفتند پهلوان با دست توپ را زده است!

واکنش دایی به شکستن رکوردش توسط نیمار

سرمربی تیم نفت تهران اعلام کرد حال و روز فوتبال ایران خوب نیست.

واکنش دایی به شکستن رکوردش توسط نیمار

به گزارش "ورزش‌سه"، علی دایی بعد از تساوی نفت تهران مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری حاضر شد و صحبت های خود را درباره این مسابقه انجام داد. ماحصل حرف های دایی را در ادامه می خوانید:

 


می توانستیم در نیمه اول پیروز شویم
هر دو تیم برای برد آمده بودند. نیمه اول بهتر از ذوب‌آهن بودیم و اگر در زدن ضربات خود در نیمه اول دقت می‌کردیم، پیروز می‌شدیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم در همان نیمه اول پیروز شویم. در نیمه دوم ذوب‌آهن بهتر از ما بود و به ما فشار آورد فکر می‌کنم شوت ایمان مبعلی گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد و همچنین فکر می‌کنم در دقایق آخر توپ به دست مدافع ذوب‌آهن در محوطه جریمه برخورد کرد و داور اهمیتی نداد و قسمت این بود که بازی مساوی شود.

 


گلر ما می گوید پهلوان با دست توپ را زد
از تساوی راضی نیستم و ما به دنبال 3 امتیاز این بازی بودیم. تمام سعی خود را در راستای همین مورد انجام دادیم و حتی در دقایق آخر تعویض‌های تیم ما هجومی بود. گل بدی هم دریافت کردیم، البته دروازه‌بان ما می‌گوید پهلوان توپ را با دست زد که البته من این صحنه را ندیدم. در صحنه آخر نیز بازیکن ذوب‌آهن گفت که توپ به دستم برخورد کرده است.

 


حواس بازیکنان در بازی نیست
با توجه به مسائلی که برای تیم ما ایجاد شده و همه از آن خبر دارند ما بدن بچه‌ها را داریم اما ذهن و حواس آنها را نداریم. حواس بازیکنان در بازی نیست و اشتباهات بچه‌گانه زیادی انجام می‌دهند. هنوز ایده‌آل خودم را پیدا نکرده‌ام و ما 30 درصد توانسته‌ایم با بازیکنانمان کار کنیم؛ انشاءالله مشکلات هر چه زودتر حل شود.

 


مربی PSG نمی توانست کاری کند
وی در خصوص بازی شب گذشته تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن و اینکه خود دایی در یکی از نوستالژیک‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا که بایرن مونیخ و منچستریونایتد محسوب می‌شد بازی کرده است، تصریح کرد: در این بازیها مربیان نمی‌توانند کاری کنند بالاخره فوتبال همین است.

 


واکنش به شکسته شدن رکورد
سرمربی نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر رکوردشکنی نیمار و آیا اینکه او می‌تواند به رکورد گل‌های زده ملی دایی برسد یا خیر، اظهار داشت: همه چیز دست خداست.

 


حال و روز فوتبال ایران خوب نیست
ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی نیز دارد اما فکر می‌کنم ذوب‌آهن چند نکته در بازی‌اش وجود دارد که تیم دیگری در فوتبال ایران از آن بهره‌مند نیست. فکر می‌کنم هیچ تیمی در ایران به جز ذوب‌آهن نمی‌تواند این قدر سریع از حالت تدافعی به حالت تهاجمی برسد. ذوب‌آهن به خاطر شرکت در لیگ قهرمانان آسیا و درگیری در این مسابقات نتوانسته است نتیجه لازم را بگیرد. حال و روز فوتبال ما خوب نیست و اکثر تیمها مشکل دارند. متأسفانه خیلی از حقایق فوتبال خودمان را به مردم نمی‌گوییم.

 


از نظر سخت افزاری صفر هستیم
با توجه به جوانان مستعدی که داریم می‌توانیم خیلی بهتر کار کنیم اما از لحاظ سخت‌افزاری در حد صفر هستیم. باشگاه‌های ما در حد باشگاه‌های کشورهای حوزه خلیج‌فارس زمین تمرین ندارند. نفت لیگ برتری را در زمین تمرین راهش نمی‌دهند، متأسفانه با این مسائل پیش پا افتاده روبه‌رو هستیم. با توجه به مدیریت حاکم بر فوتبال ما فکر می‌کنم حال و روزمان از این بدتر نیز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها