کد خبر : 1401967 | 20 اسفند 1395 ساعت 13:21 | 93.1K بازدید | 0 دیدگاه

نظر برانکو در خصوص کسر شش امتیاز از پرسپولیس

پرونده مالی مانوئل ژوزه و پرسپولیس اکنون این تیم را در خطر کسر امتیاز قرار داده است اما برانکو امیدوار است با کسر امتیاز هم تیمش به قهرمانی فصل دست یابد.

نظر برانکو در خصوص کسر شش امتیاز از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، خطر کسر امتیاز در یک قدمی پرسپولیس قرار دارد و این تیم در صورتی که موفق به جلب رضایت سرمربی پرتغالی سابق خود نشود با حکم فیفا با کسر 6 امتیازی مواجه خواهد شد.


برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز تیمش که به ریکاوری اختصاص داشت، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این مساله و تهدیدی که پرسپولیس با آن مواجه است گفت: 6 امتیاز را کم کنند، بازهم ما بالاتر هستیم. 


این اظهارنظر و امیدواری برانکو اکنون در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ و فاصله 11 امتیازی با جدی ترین تعقیب کننده این تیم است که سرخ‌ها را امیدوار می‌کند، حتی در صورت اعلام این رای نیز موفق به کسب قهرمانی پایان فصل شوند. 


باشگاه البته در صدد است در روزهایی که مشکلات مالی فراوانی را پشت سر می‌گذارد با کمک های مالی هوادارانش این پرونده را مختومه کند و بر این اساس با اعلام شماره حساب خواهان کمک آنها شده است. مساله ای که علیرغم غیرحرفه ای بودن با واکنش مثبت برانکو همراه شده و او این مساله را طبیعی می‌داند: نمونه های مختلف و مشابهی در اروپا هست. برای کمک به باشگاه 60 هزار نفر تماشاگر بلیت می خرند یا حسابی باز می کنند. به هر حال بزرگترین نیرو همین هواداران هستند و با همین حرکت نشان می دهند که چقدر باشگاه را دوست دارند و چه پتانسیل عجیبی هستند.

دیدگاه‌ها