کد خبر : 1401983 | 20 اسفند 1395 ساعت 14:40 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

قنبری: نیمکت نشینی ام به خاطر مصدومیت نیست

کار ذوب آهن در آسیا تمام نشده است

مدافع چپ پای ذوب آهن با وجود رهایی از بند مصدومیت چندان در برنامه های کادر فنی این تیم برای حضور در ترکیب ثابت قرار ندارد.

کار ذوب آهن در آسیا تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد قنبری مدافع چپ ذوب آهن بعد از رهایی از بند مصدومیت در چند مصاف حساس این تیم برابر استقلال و سایپا در ترکیب اصلی به میدان رفت اما بعد از آن با وجود این که مصدومیتی هم نداشت از برنامه های مجتبی حسینی خارج و نیمکت نشین شد. این بازیکن که با درخشش در ذوب آهن تا اردوی تیم ملی هم رسید چندان از شرایطش رضایت ندارد اما با این وجود مدعی است به نظر کادر فنی کاملا احترام می گذارد.


مصدوم نیستم
خوشبختانه بعد از مصدومیت سخت فصل گذشته به آمادگی کامل رسیدم و در چند بازی مهم فصل مثل بازی با استقلال و سایپاهم  در ترکیب اصلی به میدان رفتم اما بعد از آن به صلاحدید سرمربی تیم روی نیمکت نشستم . کاملاً  به این نظر احترام میگذارم چون به توانایی خودم کاملا ایمان دارم  و به عنوان بازیکن حرفه اى هر وقت وارد زمین شوم براى ذوب  آهن نهایت تلاشم را انجام خواهم داد.


به خاطر ذوب آهن پیشنهادهای بزرگی را رد کردم
به نظر مربى تیمم کاملاً احترام میگذارم  چون مجتبى حسینى با توجه به شناختى که از من داشت  زمینه حضورم در ذوب آهن را فراهم کرد و در این  سه فصل بهترین بازی ها رابا پیراهن ذوب آهن انجام دادم و به تیم ملی هم رسیدم. الان هم با وجود این که در آمادگی کامل هستم به سلیقه ایشان احترام می گذارم در حالی که نیم فصل به خاطر موفقیت  ذوب آهن به پیشنهاد هاى خوبی پاسخ منفی دادم چون به عنوان بازیکن حرفه اى هنوز نیم فصل قراردادم  با ذوب باقی مانده است.


همان تیمی می شویم که همه از آن می ترسیدند
تیم ما هیچ بحرانی ندارد و تنها با کمی بدشانسی روبرو شده که شک ندارم با همت کادرفنی و بچه های ذوب آهن این روند تغییر خواهد کرد و دوباره به همان تیمی تبدیل می شویم که هر حریفی با ترس مقابل ما به میدان می رفت. به نظرم تیم کمی اعتماد به نفس خود را از دست داده اما بازی با نفت نشان داد که می توانیم دوباره به روزهای اوج برگردیم.


می توانیم بنیادکار را ببریم
شکست برابر الاهلی عربستان نتیجه خوبی نبود اما با این وجود هنوز چیزی برای ما در آسیا تمام نشده و ما می توانیم با شکست دادن بنیادکار در تاشکند آب رفته را به جوی بازگردانیم. مسلما بازی سختی است اما تیم ما توانایی کسب نتایج خوب را دارد و اگر در تاشکند بدشناس نباشیم و توپ هایمان به گل تبدیل شود قطعا با دست پر به خانه برمی گردیم.

دیدگاه‌ها