کد خبر : 1402020 | 20 اسفند 1395 ساعت 16:18 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

چالش انتخاب زوج ابراهیمی پیش روی منصوریان

سرمربی استقلال در دیدار با لوکوموتیو باید در چالشی سخت یکی از دو هافبک دفاعی جوان و آماده خود را نیمکت نشین کند.

چالش انتخاب زوج ابراهیمی پیش روی منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، برآورده نشدن انتظارات از سوی فرشید باقری در نیم فصل اول و البته نیمکت نشینی های امید نورافکن باعث شد تا منصوریان در فصل نقل و انتقالات با وجود بازگشت چشمی، به سراغ تیموریان برود و این بازیکن را استقلالی کند تا مشکل انتخاب زوج ابراهیمی برطرف شود.


با این وجود اتفاقاتی در نیم فصل برای استقلال رخ داد که منصوریان روی به استفاده از نورافکن در پست هافبک دفاعی آورد و این بازیکن در همه دیدارهایی که در زمین حضور داشت، توانست عملکردی خیره کننده از خود به جای بگذارد و یکی از بهترین مهره های استقلال در نیم فصل دوم باشد. نورافکن با گذشت نزدیک به 10 بازی از شروع نیم فصل دوم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تبدیل به یکی از مهره های کلیدی استقلال شده تا نوید آینده ی درخشانی در ترکیب استقلال بدهد.


فرشید باقری دیگر هافبک دفاعی استقلال بود که در نیم فصل اول نتوانست روزهای خوبی داشته باشد. باقری در نیم فصل اول بازی های کمی از ابتدا به میدان رفت تا با رسیدن نیم فصل، درخواست جدایی دهد. باقری بعد از کش و قوس های زیاد در استقلال ماند و البته با شروع درخشش نورافکن مهره ای نیمکت نشین بود. هافبک گران قیمت آبی ها در دیدار برابر ذوب آهن 30 دقیقه در زمین حاضر شد و عملکرد بسیار خوبی داشت تا منصوریان در نشست خبری از این بازیکن تعریف کند. منصوریان بعد از انتقاد های زمانی، باقری را برابر سایپا در ترکیب اولیه استقلال قرار داد و این بازیکن توانست به خوبی وظایف خود را در فاز دفاعی انجام دهد و با ثبت یک گل در ضربه ایستگاهی، روز فوق العاده ای را ثبت کند تا مشخص شود درخشش او در اندک دقایق بازی های گذشته، بی دلیل نبوده است.


در کنار این دو هافبک آماده، استقلال امید ابراهیمی را در اختیار دارد که ستاره ی این تیم در سه فصل گذشته بوده و قطعا سرمربی استقلال حاضر نیست در هیچ یک از دیدارهای پیش رو استقلال را از نعمت هافبکی در اندازه های ابراهیمی محروم کند. سرمربی استقلال در آخرین دیدار سال و البته در دیگر دیدارهای پیش رو باید یکی از دو هافبک جوان و آماده اش را نیمکت نشین کند و قطعا انتخاب یکی از میان این دو بازیکن، چالشی سخت اما شیرین برای منصوریان است.

دیدگاه‌ها