کد خبر : 1402074 | 20 اسفند 1395 ساعت 19:00 | 28.6K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: چیزی بین من و مورینیو وجود ندارد

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد دیدار حساس تیمش در برابر یونایتد صحبت کرد.​​​​​​​

کونته: چیزی بین من و مورینیو وجود ندارد

 

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب و در جریان مرحله یک چهارم جام حذفی، چلسی در خانه میزبان یونایتد خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی: "هنوز تصمیمی در مورد 11 بازیکن اصلی نگرفته ام اما می خواهم بهترین نفرات را به میدان بفرستم زیرا هدف ما صعود به دور بعدی است."

 

درگیری لفظی پایان بازی دور رفت با مورینیو: "بعد از آن بازی با هم صحبتی نداشته ایم و از نظر من موضوع مهمی رخ نداده است. موضوعی بین ما برای شفاف سازی وجود ندارد و من در دوران حضورم در چلسی نشان داده ام که با حرارت خاصی در کنار زمین حضور پدا می کنم."

 

پیروزی 0-4 در لیگ برتر: "در ماه اوکتبر و قبل از آن دیدار اطمینان داشتم برابر یک تیم بزرگ به میدان می رویم و حالا نیز همان نظر را دارم. از نظر من یونایتد و سیتی قوی ترین ترکیب لیگ برتر را در اختیار دارند و بازیکنانی دارند که تجربه قهرمانی داشته اند. آن موقع ما از آینده خبر نداشتیم اما حالا در ماه مارچ در صدر قرار داریم. تیم ما خوب بازی می کند اما قطعا بازی سختی در برابر یونایتد خواهیم داشت."

 

 

1182001

 

 

پیش بینی نتیجه: "امیدوارم به سود ما باشد اما ما دوست داریم نه در قالب کلمات، بلکه در زمین حرف هایمان را بزنیم. اتفاقات همه در زمین رخ می دهند و من امیدوارم در زمین بازی هر آنچه می خواهیم بگوییم و تمرکز تیم روی این موضوع باشد.

 

زمانی که با تیمی روبه رو می شوید که بر روی شرایط خود در زمین مسابقه تمرکز دارد، جنگ های روانی هیچ تاثیری نخواهند داشت."

 

قهرمانی احتمالی در جام های پیش رو: "در مرحله اول ما باید پیروزی بازی های آتی باشیم زیرا برای قهرمان شدن به 24 امتیاز دیگر نیاز داریم. می دانیم که صعود به مرحله بعدی جام حذفی دشوار است اما ما بازی به بازی رو به جلو حرکت می کنیم و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها