کد خبر : 1402177 | 21 اسفند 1395 ساعت 12:33 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

گزارشی کوتاه از تنور داغ فانوس به دست‌‎ها

قعر جدول لیگ؛ آنشفشان در آستانه فوران

سیاه جامگان بار دیگر نتوانست پیروزی خود را تا انتهای مسابقه حفظ کند.

قعر جدول لیگ؛ آنشفشان در آستانه فوران 

به گزارش "ورزش سه"، دومین تجربه ی اکبر میثاقیان در سیاه جامگان باز هم با بدشانسی همراه بود و این تیم علیرغم آنکه تا دقیقه 75 از سپاهان پیش بود اما در نهایت تن به تساوی داد. 


سیاه جامگان اکنون با حضور سرمربی جدید خود و البته هماهنگی بیشتر بازیکنان جدیدش امیدوار کننده نشان داده و رقابت نفس گیری با صبای قم و ماشین سازی برای بقا در لیگ برتر را در هفته های آتی شاهد خواهیم بود. 

 

*شاگردان میثاقیان دو دیدار مشترک با صبای قم در هفته های آینده خواهند داشت که تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران را شامل می شود. هم چنین در چهار دیدار دیگر نیز تیم سیاه جامگان باید به مصاف تیم های نفت آبادان ، پیکان، ماشین سازی و پرسپولیس برود. صبای قم نیز به غیر از نفت تهران و استقلال خوزستان، باید به دیدار تیم های استقلال تهران، سپاهان ، تراکتورسازی و پدیده برود. شاگردان صمد مرفاوی در هفته های آتی ، دیدار های سخت تری نسبت به سیاه جامگان دارند و از همین رو شاگردان میثاقیان می توانند به بقا امیدوار باشند.

 

*تیم ماشین سازی نیز در 6 دیدار آتی خود باید به ترتیب به مصاف پیکان، پدیده، پرسپولیس، ذوب آهن، سیاه جامگان و سایپا برود. ماشین سازی با یک پیروزی شیرین برابر نفت آبادان و توقف رقبایش در انتهای جدول، شانس خود را برای بقا افزایش داده است . دیدار برابر سیاه جامگان در هفته ی بیست و نهم برای این تیم حیاتی خواهد بود. 
گفتنی است دو دیدار سیاه جامگان برابر نفت آبادان و ماشین سازی می تواند فینال های انتهای جدول نام گیرد که پیروزی در این دیدارها نقش تعیین کننده در بقا و یا سقوط از لیگ برتر خواهد داشت. کوچکترین لغزشی در این دیدارها حتی نفت آبادان را وارد منطقه ی سقوط خواهد کرد. 

 

 *هم چنین اکبر میثاقیان که در هفته ی آخر رقابت ها در مشهد میزبان پرسپولیس خواهد بود می تواند به قهرمانی زودهنگام قرمزپوشان امیدوار باشد. در این صورت احتمال استراحت دادن برانکو به بازیکنانش برای آمادگی بیشتر در رقابت های آسیایی وجود خواهد داشت. 


به هر روی جدال های جالبی در هفته های پایانی لیگ برتر شاهد خواهیم بود و تنور لیگ، در انتهای جدول داغتر از صدر آن خواهد بود.

دیدگاه‌ها