کد خبر : 1402195 | 21 اسفند 1395 ساعت 13:35 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

صبا حمله کردن بلد نیست!

با وجود اینکه صمد مرفاوی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود اما تیم او در حمله کردن به حریفان چندان موفق عمل نمی‌کند.

 صبا حمله کردن بلد نیست!

به گزارش "ورزش سه"، صبای قم روند مثبتی در نیم‌فصل دوم داشته و در 9 بازی گذشته سه برد، دو باخت و چهار مساوی داشته است که موجب شده با فاصله سه امتیازی نسبت به سیاه جامگان در رده چهاردهم قرار بگیرد و کمی از منطقه خطر دور باشد.


تیم صمد مرفاوی در هفته بیست و دوم مقابل سایپا حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت و یک بازی بعد از آن در ورزشگاه یادگار امام قم برابر فولاد خوزستان نیز با وجود سه حمله‌ای که ترتیب داد، فقط یک شوت داخل دروازه  زد که آن هم روی ضربه آزاد راه دور حنیف عمران‌زاده بود و احسان مرادیان به راحتی آن را مهار کرد.


صبا دیروز هم برای سومین مسابقه متوالی به این روند نه چندان مثبت ادامه داد؛ آنها در روزی که فقط سه بار از روی ضربات آزاد دروازه‌ی گسترش فولاد را تهدید کردند تنها دو توپ را در داخل چارچوب دروازه زدند که کوروش ملکی برابر هر دو واکنش نشان داد.


تیم مرفاوی باید توجه داشته باشد در صورت ادامه این روند و عدم گلزنی کار سختی برای بقا در لیگ خواهد داشت چراکه سیاه جامگان و ماشین‌سازی در هفته بیست و چهارم نشان دادند به دنبال نجات از پایین جدول هستند.

دیدگاه‌ها