کد خبر : 1402272 | 21 اسفند 1395 ساعت 18:07 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

فقط فیفا می تواند امتیاز تراکتور را کم کند

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت استفاده تراکتورسازی از بازیکنانی که به عنوان غیرمجاز از آنها نام برده می‌شود توضیح داد.

فقط فیفا می تواند امتیاز تراکتور را کم کند

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در نیم فصل در حالی امید عالیشاه، هاشم بیگ زاده و احمد نوراللهی را به جمع خود اضافه کرد و در سه بازی از آنها استفاده کرد که به دلیل ممنوعیت حضور در نقل و انتقالات زمستانی این اجازه از سوی فیفا از آنها سلب شده بود. اتفاقی که گفته می‌شود احتمالا با کسر امتیاز از آنها همراه شود. مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با ایسنا در خصوص این مساله اینطور توضیح داده است: از تراکتورسازی هیچ امتیازی کم نمی‌شود. اگر فیفا اعلام کند حتما این امتیاز را کم می‌کنیم. فدراسیون در این مورد به موقع عمل کرده و استعلام لازم را گرفته است. فقط باید پرونده‌های روی میز را حل کنند.


رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که آیا تراکتور از بازیکنان غیر مجاز سود برده یا خیر گفت: ما به فیفا نامه زدیم که اینطور نبوده است. وقتی فدراسیون و سازمان لیگ مجوزی را صادر می‌کنند باشگاه مورد نظر تخلفی را انجام نداده است. بازی‌های تراکتورسازی قانونی بوده است و آنها با مجوز بازی کردند.


تاج در خصوص اینکه این تخلف از سوی سازمان لیگ بوده که برای این بازیکنان مجوز صادر کرده گفت: از این طرف هم ضابطه قانونی وجود دارد چرا که زمان ابلاغ و زمان اجرا و پنجره نقل و انتقالات تعریفی دارد.
رییس فدراسیون فوتبال شکایت تیم‌هایی که روبرو تراکتورسازی در زمان استفاده از این بازیکنان قرار گرفته‌اند را نیز منتفی دانست و اعلام کرد طبق مقررات تیم‌ها می‌توانند تا 24 ساعت بعد از بازی نسبت به تخلف صورت گرفته اعتراض کنند: ۲۴ ساعت پس از پایان بازی زمان شکایت است و دیگر باشگاهی نمی‌تواند نسبت به این موضوع اعتراضی را وارد کند.

دیدگاه‌ها