کد خبر : 1402414 | 22 اسفند 1395 ساعت 12:32 | 41.4K بازدید | 1 دیدگاه

با سروش همبازی می‌شوم

رحمانی: دیگر از استقلال از من نپرسید

بختیار رحمانی هافبک فولاد بازی حساسی را مقابل تراکتورسازی انجام داد و بعد از متوقف کردن این تیم باید در بازی بعدی به مصاف استقلال برود که نیم فصل اول روزهای خوبی را در این تیم تجربه نکرد.

رحمانی: دیگر از استقلال از من نپرسید

به گزارش "ورزش سه"، از حالا حرف و حدیث‌هایی در مورد رویارویی او با استقلالی‌های تهران مطرح شده که شاید کار به جایی باریک بکشد. او بعد از بازی با تراکتورسازی گفت و گویی با همشهری ورزشی انجام داد:

 


*با توجه به اتفاقات سال گذشته بازی با تراکتور برایت حساس نبود؟
هواداران تراکتور من را خیلی دوست دارند و من هم سعی کردم بتوانم بهترین بازی‌ام را انجام دهم.واقعاً این بازی سخت بود چون هر دو تیم سه امتیاز را می‌خواستند بازی گره خورد. بازی بیشتر وسط زمین در جریان بود اما باید بگویم ما خوب کار کردیم و اصلاً به شرایط تراکتور در جدول توجه نکردیم که از کورس عقب می‌ماند.

 


*چرا در این بازی علیه سعداوی شعار دادند؟
کسی شعار نداد یعنی آدم‌های همیشگی که فقط برای خوشان شعار می‌دهند این کار را کردند که اهمیت ندارد. همه آقا نعیم را دوست دارند و علیه او شعار نمی‌دهند چون عملکرد خوبی داشته. ما مقابل تراکتور هم 5،6 فرصت کامل داشتیم و به هر حال جلوی تیم امیرخان بازی می‌کردیم و به حریف فرصت ندادیم. در واقع دروازه بان ما در این بازی بیکار بود. حتی بعد از بازی هم امیرخان به خوب بازی کردن ما اشاره کرد.

 


*چرا گفته بودی، منصوریان کاسه و کوزه‌ها را سر بازیکن می‌شکند؟
به جان بچه‌ام من این حرف را نزدم. من بعد از حرف‌های منصوریان در نود و بحث پاکسازی دلخور شدم و ناراحت بود اما هیچوقت این حرف را نزدم و بد برداشت شده است. من اگر می‌خواستم این حرف‌ها بعد از رفت به فولاد بزنم از همانم روز اول می‌گفتم. الان بازیکن فولاد هستم و با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کنم. کاری با کسی یا با هیچ تیم دیگری ندارم ولی بعضیا هنوزم درباره استقلال از من سؤال می‌کنند که من به شخصه دوست ندارم جواب بدهم.

 

 


*پس قبل از بازی با استقلال سمت منصوریان می‌روی؟
من سمت منصوریان می‌روم و گل هم می‌برم. تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم می‌کنم و گل هم بزنم. من باید تیمم کمک کنم چون به من نیاز دارند. کاری هم با بازیکنان استقلال ندارم و من سمت نیمکت می‌روم و آقا مهدی رحمتی که رفیق من است و مشکلی وجود ندارد. در استقلال که بودم هیچ کسی اینجوری نبود که حالا هستند و خیلی بازی ها را هم جلو بودیم ولی متاسفانه در آخر بازی را مساوی می‌کردیم یا می‌باختیم و عمل کرد همه زیر سوال می‌رفت و من خواهش می‌کنم از تمامی دوستانه عزیز رسانه که دیگر درباری استقلال از من نپرسید چون نمی خوام کسی از دستم ناراحت به شه و حالا که دیگه نیستم درست نیست حرف بزنم حالا هر چقدر هم که ناراحت باشم ولی دیگر نپرسید.

 


*راستی قرار است فصل با سروش در پرسپولیس بازی کنی؟
من اصلاً این حرف را نزدم و خداراشکر که برای حرف‌هایم مدرک وجود دارد. من حرفی از پرسپولیس نزدم، پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و سروش از از بازیکنانی است که هر کسی از بازی در کنارش لذت می‌برد، من گفتم دوست دارم همیشه بازیکنی مثل سروش کنارم باشد ولی گفتم یا فولاد یا بیرون از ایران شاید در یک تیم دیگر.. من احترام زیادی برای پرسپولیسی‌ها قائل هستم و از این همه حاشیه که برایم می‌سازند دلگیر هستم. از تمام کسانی که دلگیر شدند معذرت خواهی می‌کنم من تمام فکرو روحم در اختیار فولاد و با تمام وجودم برای تیمم بازی می‌کنم و من به هیچ تیمی و کسی  کاری ندارم. 

 


*موتور ساسان قرار نیست روشن شود؟
موتور ساسان روشن است و در بازی‌های بعدی گل می زند. او در امتیازگیری کمک کرده و امیدوارم هواداران بیشتر برای تیم دعا کنند.

دیدگاه‌ها