کد خبر : 1402432 | 22 اسفند 1395 ساعت 13:22 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

رییس کنفدراسیون آفریقا:

وزنه‌برداری ایران در دنیا حرف اول را می‌زند

رییس کنفدراسیون وزنه‌برداری آفریقا گفت: هر کسی که رییس فدراسیون جهانی شود باید به ایران و رییس فدراسیون ایران بسیار احترام بگذارد، چرا که ایران از نظر وزنه‌برداری حرف اول را در دنیا می‌زند.

وزنه‌برداری ایران در دنیا حرف اول را می‌زند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، خالد محل هل درخصوص سطح مسابقات بین‌المللی در اهواز، اظهار کرد: مسابقات در سطح بالایی در حال برگزاری است و از فدراسیون وزنه‌برداری ایران بسیار تشکر می کنم. بسیار خوشحالیم که در این جا هستیم. واقعا مهمان‌نوازی ایرانی‌ها خیلی خوب بوده است.

 

وی با بیان این که در خصوص برگزاری مسابقات کمتر از این هم از ایران انتظار نداریم، گفت: وزنه‌برداری ایران، تاریخ بزرگی دارد و در جهان نیز همیشه اول بوده است. ما همیشه به این که ایران در حال پیشرفت است افتخار می کنیم.

 

رییس کنفدراسیون وزنه‌برداری آفریقا در خصوص انتخابات سال آینده فدراسیون جهانی هم گفت: لیست اسامی کسانی که می خواهند برای انتخابات شرکت کنند، هنوز مشخص نشده است و با کامل شدن لیست، واضح تر می توانیم صحبت کنیم.

 

وی ادامه داد: حتما با هماهنگی تمام قاره ها سعی می کنیم، بهترین ترکیب را برای فدراسیون جهانی انتخاب کنیم که رشته وزنه برداری پیشرفت بیشتری کند. حتما از شخصیت‌هایی انتخاب می‌کنیم که بیشتر به سود این رشته باشند و تاثیر بسیاری در پیشرفت این رشته داشته باشند.

 

رییس کنفدراسیون وزنه‌برداری آفریقا در خصوص تعامل فدراسیون جهانی پس از انتخابات با فدراسیون ایران نیز گفت: افرادی که در فدراسیون ایران هستند بسیار با شخصیت و قوی هستند و هر کسی که رییس فدراسیون جهانی شود باید به ایران و رییس فدراسیون ایران بسیار احترام بگذارد، چرا که ایران از نظر وزنه برداری حرف اول را در دنیا می زند. این صحبت ها یک واقعیت است.

دیدگاه‌ها