کد خبر : 1402471 | 22 اسفند 1395 ساعت 15:28 | 40.5K بازدید | 2 دیدگاه

تماشاگران با خودشان لیزر نیاورند؛

منصوریان: روزهای سختی می‌گذرانیم

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار برابر لوکوموتیو پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

منصوریان: روزهای سختی می‌گذرانیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار آسیایی این تیم درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

به تیم لوکوموتیو خوش آمد می گویم و امیدوارم میزبان خوبی برای تیم ازبکستانی باشیم و بازی تماشاگر پسندی را ارائه دهیم. از هواداران درخواست می کنم مانند دیدار با السد در کنار ما حضور داشته باشند. فردا قرار ما با هواداران ساعت 19 در ورزشگاه آزادی است و امیدوارم یار دوازدهم ما و همه تیم های ایرانی در آسیا باشند. امیدوارم همه تیم ها در لیگ قهرمانان روز های خوبی داشته باشند.

 

از هواداران دو خواهش اساسی دارم. خواهش اول من این است که با خودشان لیزر نیاورند زیرا احتمال محرومیت است. همچنین از آوردن مواد محترقه خودداری بکنند. آتش نشانان ما به خاطر مردم در پلاسکو فوت کردند و به احترام آتش نشان ها، روز چهارشنبه پایانی سال روزی باشد که دل خانواده آنها راحت باشد.

 

بازی های این تیم در لیگ را دیده ایم. بازی با التعاون را نیز آنالیز کرده ایم. این تیم برابر الاهلی بسیار خوب ظاهر شد و می دانیم که لیگ این کشور به تازگی شروع شده و پلکانی در حال اوج گرفتن است. کاپاتزه را در کنار بازیکنان ملی پوش در اختیار دارد. این تیم فصل گذشته با چپاروف قهرمان شده و می دانیم حریفی با دیسیپلین داریم.

 


تلاش ما این بوده که در دو جبهه بجنگیم. جبهه اول آمادگی فیزیکی برای بازی فردا است و جبهه دوم ریکاوری روحی و روانی بازیکنان بعد از اتفاقات هفته گذشته است.

 

نمی خواهم شرایط کنفرانس را چالش بر انگیز کنم اما خیلی سخت مسیرمان را طی می کنیم. فارغ از مسائل مالی که همه با آن درگیر هستند، با توجه به حضور جوانان ما نیاز به نگاه ویژه داریم. مدیرعامل استقلال به ما قول داد اما من جبهه واحدی را پشت تیم نمی بینم. اتحاد و همدلی در راس هرم باشگاه که تیم مدیریتی است، حضور ندارد. فارغ از مسائل مالی ما چالش هایی داریم که نمی خواهم درباره آن صحبت کنم. اتفاقات آماتوری در تیم ما می افتد که نمی خواهم به آن ورود کنم. فردا ما وظیفه بزرگی داریم زیرا پرچم ایران و لوگوی استقلال روی سینه ما است. هواداران گناهی ندارند که من هر بار درباره مشکلات حرف بزنم. ما روزهای سختی را می گذرانیم و هواداران بدانند که از دوران حضور نفت تهران نیز روزهای سخت تری داریم.


بازیکنان ما همگی یک هدف را دنبال می کنند و این هدف نیز سربلندی پرچم ایران و هواداران استقلال است. هم قسم شدیم با همه چالش ها مبارزه کنیم و فکر می کنم اگر یک لحظه به این مشکلات نگاه کنیم، آسیب خواهیم خورد. فردا بازی بزرگی داریم و می خواهیم برای این بازی همدل باشیم اما مطمئن باشید در آینده درباره مشکلات حرف خواهیم زد.

 

بازیکنان ما تا الان هیچ دریافتی نداشته اند. بسیاری روی دریافتی رحمتی و حیدری حساس شدند اما من صریح می گویم بازیکنان 40 درصد و کادرفنی بین 30 تا 40 درصد دریافت کردند.

 

اصلا لازم نبود این اتفاقات رخ دهد زیرا این مشکلات از سمت حریفان نیست و دوستان برای ما چالش درست کردند. با فضای استقلال و چالش های سالهای 75 و 81 و 85 آشنا هستم و حالا هم جنس این مجموعه هستم. ما باید با یک دست اعتماد هواداران را نگه داریم و با دست دیگر سدی برابر چالش های درست کنیم که از طرف خودی ها و رقبا است.

 

در گروه ما صدرنشین نداریم و تفاوت تنها در تفاضل گل است. ما در گروه سختی هستیم که هر تیمی یک برد و یک باخت دارد و قدرت مشخص نیست. انرژی تیم ها در این گروه تقسیم شده و مطمئنا رقابت در این گروه نزدیک است و تا روز اخر ادامه دارد. امیدوارم فردا برنده باشیم تا بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم.

 

 همه بازیکنان در اردو هستند و کاوه رضایی نیز حضور دارد. در جلسه فنی همه بازیکنان و اعضا حضور داشتند و همگی به یک موضوع مشترک رسیدیم. خدا را شکر می کنم که مگویان نیز سلامت است و در کنار ما حضور دارد. اگر شرایط هرایر مطلوب باشد شاید در جمع 18 بازیکن نیز حضور داشته باشد اما اگر نتوانیم نیز بازیکنانی داریم. برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم.

 

ما نمی توانیم به سرمربی تیم ملی انتقاد کنیم زیرا او 9 جفت چشم در تهران دارد. در بسیاری از بازی ها حضور دارند و می دانم که همه بازی ها را آنالیز می کنند. من در کنار کی روش حضور داشتم و می دانم هر مربی مسئول یک بازی است و همگی به او گزارش می دهند او نیز بهترین تصمیم را برای تیم ملی می گیرد. سرمربی نباید در همه بازی ها حضور داشته باشد. تعدادی از بازیکنان را خود او رصد می کند و تعدادی نیز توسط کادرفنی رصد می شود. تکنولوژی بالا رفته و نیاز نیست که همه در استادیوم حضور داشته باشند.

 

نمی توانیم بگوییم بازی فینال است اما این بازی تکلیف گروه را مشخص می کند. در گروهی هستیم که تیم های توانمندی حضور دارند و فکر می کنم گروه سختی داریم. ما فردا میزبان هستیم اما پیش بینی صعود خیلی است. بعد از هفته چهارم البته می توان پیش بینی کرد کدام تیم ها شانس صعود بیشتری دارند.

 


از همه ممنون هستم که حضور دارید. ما فردا همگی در یک جبهه واحد می جنگیم و تلاش می کنیم از پرچم ایران و اعتبار استقلال دفاع کنیم. امیدوارم در روزهای آینده تیم های ایرانی موفق باشند. من بعد از حضور در نشست خبری بازی با السد تعصب خبرنگاران را دیدم که باعث خوشحالی است.

 

از فدراسیون فوتبال یک خواهش دارم. با برانکو، پورموسوی و حسینی صحبت نکردم و به همین دلیل از طرف استقلال از فدراسیون می خواهم که دیگر عمان کشور ثالث ما نباشد زیرا در صورت صعود از گروه شرایط آب و هوایی برای ما سخت است و ما می خواهیم که ازبکستان، تاجیکستان یا ترکمنستان میزبان ما باشند. عمان با عربستان مرز زمینی دارد و خیلی راحت هواداران به ورزشگاه می آیند و ما در انجا میزبان نیستیم. حتی امارات و هیچ کشوری را در حوزه خلیج فارس نمی خواهیم که میزبان استقلال باشد.

 

 

دیدگاه‌ها