کد خبر : 1402563 | 22 اسفند 1395 ساعت 21:35 | 46.2K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: از همان ابتدا فهمیدم ممکن است ببازیم

بارسلونا امشب در عین ناباوری در زمین دپورتیوو با نتیجه 2-1 شکست خورد تا امشب در صورت پیروزی رئال بر بتیس، صدر جدول را به کهکشانی ها واگذار کند.

انریکه: از همان ابتدا فهمیدم ممکن است ببازیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که سرمست از پیروزی بر پاری سن ژرمن به ریاسور آمده بود، در نهایت شکست خورده ورزشگاه را ترک کرد.

 

 

1186987

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« از همان دقایق اول بازی در خلق موقعیت گل با دشواری مواجه بودیم و با اینکه فرصت هایی هم برای گلزنی به دست آوردیم؛ ولی در نهایت این دپورتیوو بود که زودتر به گل رسید.

از همان دقایق ابتدایی فهمیدم که چه بازی سختی خواهد شد و احتمال باخت را هم می دادم. بازی را خوب شروع کردیم ولی هماهنگ و روان نبودیم. دپورتیوو به تدریج بهتر شد و از اشتباهات ما استفاده کرد و به گل رسید.

برای من مهم بود که زودتر از دپور به گل برسیم. حداقل من چنین عقیده داشتم که زودتر به گل رسیدن، یک فاکتور مهم و کلیدی خواهد بود. با وجود اینکه در نیمه دوم خیلی زود گل مساوی را زدیم؛ ولی در انتقال توپ بین خطوط همچنان کند و ناموفق بودیم. باید این شکست را پذیرفت و به این فکر کرد که هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.»

 

تاثیر خستگی ناشی از بازی با پاری سن ژرمن:« خیر. پیش بینی می کردیم که امروز بازی دشواری پیش رو داریم. پیروزی بزرگ بر PSG و اتفاقاتی مثل آن بازی می توانند هر تیمی را تحت تاثیر قرار دهند ولی امروز همه بازیکنان به اهمیت دیدار با دپورتیوو آگاه بودند. امروز می خواستیم ببریم ولی نتوانستیم.»

دیدگاه‌ها