کد خبر : 1402569 | 22 اسفند 1395 ساعت 22:15 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی یک طرفه پتروشیمی در مقابل دانشگاه آزاد؛

لیگ برتر تنیس روی میز؛ صدرنشینی پتروشیمی

امروز دو بازی از سری مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در بندرعباس و ماهشهر برگزار گردید که میزبانان هر دو بازی موفق شدند با نتیحه مشابه 6_0 مهمانان خود را با شکست بدرقه نمایند.

لیگ برتر تنیس روی میز؛ صدرنشینی پتروشیمی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ، در بندر عباس تیم تایدواتر آن شهر که از هفته قبل صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شده بود ، موفق گردید با پیروزی یک طرفه در مقابل ذوب آهن اصفهان ،  بازی تشریفاتی را به نام خود ثبت نماید .


اما حساس‌ترین بازی لیگ برتر در ماهشهر و بین قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته صورت پذیرفت .

 

دانشگاه آزاد که دور رفت را علی رغم حضور عمر عصار مصری در ترکیب پتروشیمی با قاطعیت پشت سر گذاشته بود ، اینبار آمده بود که در خانه حرف و اینبار بدون حضور ورزشکار مصری در ترکیب تیم جنوبی ،  خودنمایی نماید .

 

اما این بازی علی رغم پیش بینی های قبلی و حضور نفرات شاخص در هر دو تیم ،  با درخشش درخور توجه ورزشکاران پتروشیمی با نتیجه یک طرفه 6_0 به نفع میزبان به پایان رسید

 

از نکات جالب این رویارویی باید به پیروزی افشین نوروزی در مقابل نوشاد عالمیان(3_0) ، میعاد لطفی در مقابل میدیا لطف الله نسبی(3_0) ، نیما عالمیان در مقابل پوریا عمرانی(3_2) ، شکست محمدرضا اخلاق پسند در مقابل حمیدرضا طاهرخانی(1_3) اشاره کرد و ضمن اینکه هر دوبازی دوبل را پتروشیمی به نام خود به ثبت رساند .

 

حالا با این نتایج رویارویی دانشگاه آزاد در مقابل تایدواتر در مرحله پلی اف نیمه نهایی قطعی گردیده است ، دیداری که دانشگاه آزاد با توجه به نتایج مرحله رفت و برگشت در مقابل تیم یکپارچه جوان تایدواتر ، می بایست با امتیاز 4_2 به سود تایدواتر وارد میدان گردد .

 

اما حریف پتروشیمی در مرحله پلی آف نیمه نهایی یکی از دو تیم شهدای آتش نشان و دانشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیا خواهد بود .

 

از مراحل رفت و برگشت لیگ برتر ایران سه بازی به شرح ذیل باقی مانده که بعد از آن  قرار است بازی های پلی آف و فینال در اردیبهشت و خرداد سال آینده پیگیری گردد .

 

25 اسفند در تهران دانشگاه آزاد و ذوب آهن

 

26 اسفند در تهران شهدای آتش نشان با پتروشیمی بندرامام (پخش زنده از شبکه ورزش)

 

28 اسفند بازی بسیار حساس شهدای آتش نشان و دانشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیا (پخش زنده از شبکه سه سیما)

 

 

*رده بندی لیگ برتر

 

۱- پتروشیمی بندرامام  ۲۲.۵ امتیاز

 

۲- تایدواتر بندرعباس  ۱۷ امتیاز

 

۳- دانشگاه آزاد اسلامی  ۱۵.۵ امتیاز

 

۴- رعد دانشگاه پدافند هوایی  ۹.۵ امتیاز

 

۵- شهدای آتش نشان  ۹ امتیاز

 

۶- ذوب آهن اصفهان  ۷.۵ امتیاز

 

دیدگاه‌ها