کد خبر : 1402628 | 23 اسفند 1395 ساعت 11:37 | 51K بازدید | 9 دیدگاه

دختران نجف آباد و جبران ناکامی فوتبال اصفهان ؛

آینده‌ سازان قهرمان قاطع لیگ برتر بانوان ایران

صبح امروز تیم آینده سازان با برتری 5-1 در برابر تیم قشقایی شیراز به مقام قهرمانی این دوره از بازی های لیگ برتر بانوان دست یافت.

آینده‌ سازان قهرمان قاطع لیگ برتر بانوان ایران

به گزارش "ورزش سه"، آینده سازان در این بازی به برتری 5-1 دست یافت. هاجر دباغی، فاطمه عادلی، صفورا جعفری و فروغ موری (2 گل) زننده گل های آینده سازان در این بازی بودند. تیمی که بهترین پاسور بازی های این فصل یعنی الهام فرهمند و همچنین فروغ موری یکی از بهترین گل زن بازی ها را در اختیار داشت. 

 

1187080


آینده سازان با کسب سه امتیاز این بازی 47 امتیازی شد و بر سکوی قهرمانی تکیه زد. شهرداری بم با 46 امتیاز و شهرداری سیرجان با 45 امتیاز به عنوان دومی و سومی این رقابت ها دست یافتند. همچنین فروغ موری از تیم آینده سازان میهن نجف آباد با 23 گل در رده دوم جدول گل زنان این فصل رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان قرار گرفت. زهرا حاتم نژاد از تیم پالایش گاز ایلام با 25 گل خانم گل بازی ها شد، عنوان بهترین گلساز این دوره از رقابت ها نیز به الهام فرهمند تعلق گرفت.

 

1187081

 

آینده سازان میهن نجف آباد در حالی بر سکوی قهرمانی لیگ برتر بانوان تکیه زد که در این فصل از بازی ها سپاهان و ذوب آهن دو نماینده فوتبال اصفهان در لیگ برتر دور از انتظار ظاهر شدند و شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند و پیش تر بخت قهرمانی در جام حذفی را هم از دست داده بودند. 

 

1187082


رقابت تنگاتنگ این تیم با تیم های شهرداری بم و شهرداری سیرجان برای کسب عنوان قهرمانی موجب حساسیت و جذابیت بازی ها در هفته های پایانی شده بود. با این حال آینده سازان میهن نجف آباد با 5 گلی که به تیم قشقایی زد مقتدرانه قهرمان شد و جای هیچ گونه حرف و حدیثی را باقی نگذاشت. جالب اینکه تنها گل تیم قشقایی شیراز هم گل به خودی بود.

 

1187073

 

عکس ها: آریا جعفری

دیدگاه‌ها