کد خبر : 1402726 | 23 اسفند 1395 ساعت 17:40 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

با توقف مقابل بادران

لیگ یک: ملوان از مدعیان عقب افتاد

تیم ملوان بندرانزلی با توقف در ورزشگاه کارگران جایگاه دومی خود را از دست داد و چهارم شد.

لیگ یک: ملوان از مدعیان عقب افتاد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد مایلی کهن با پیروزی در این دیدار خانگی می توانستند 50 امتیازی شوند و با توجه به پیروزی سپیدرود در رتبه دوم قرار بگیرند، اما آنها در تهران مقابل بادران متوقف شدند تا به دلیل پیروزی پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان جایگاه دومی خود را از دست بدهند و چهارم شوند.


گل اول این دیدار که در ورزشگاه کارگران و به میزبانی بادران برگزار می شد توسط علی خسرو نژاد در دقیقه 9 به ثمر رسید و دیدار دو تیم با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم ملوانی ها که موقعیت خود در میان مدعیان را به خطر افتاده می دیدند موفق شدند در دقیقه 49 توسط سعید یوسف زاده به گل برسند؛ اما تلاش آنها در ادامه نتیجه ای در بر نداشت تا این دیدار حساس با تساوی خاتمه یابد.

 


با این تساوی شاگردان مایلی کهن دو پله سقوط کردند و با 47 امتیاز چهارم شدند و بادران با 42 امتیاز ششم باقی ماند؛ هر دو تیم با وجود 6 هفته مانده تا پایان مسابقات همچنان امیدوار به صعود هستند و چشم به هفته های آتی دارند. هر چند این شکست باعث شد تا تیم پارس جنوبی جم پس از مدت ها تعقیب ملوانی ها بتواند با یک بازی کمتر بالاتر از این قرار گیرد.

دیدگاه‌ها