کد خبر : 1402785 | 23 اسفند 1395 ساعت 20:24 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

روز مهم هافبک های خوش فکر سبزپوش

4+1 بازیکن تاثیرگذار ذوب آهن

هافبک های ذوب آهن در دیدار این تیم برابر بنیادکار توانستند بازی موثری را از خود به نمایش بگذارند، آنها از دقیقه یک نبض بازی را در دست خود گرفتند.

4+1 بازیکن تاثیرگذار ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، ذوبی ها پیروزی در دیدار حساس برابر ازبکستانی ها را باید مدیون هافبک های خود باشند، بازیکنانی که توانستند با ارائه یک بازی هوشمندانه از دقیقه اول بازی، میانه میدان را از آن خود کنند و به نوعی طراحی حرکات تیم را در دست بگیرند. چهار هافبک مجتبی در این بازی هر کدام وظایفی داشتند که به نحو احسن از پس آنها بر آمدند.

 

احسان پهلوان که به نوعی هافبک طراح ذوبی ها مطرح می شد چند بار با حرکات خود و البته پاس های به موقعش نظم دفاعی حریف را به هم ریخت و در نهایت موفق به کسب یک پنالتی نیز شد و موجبات پررنگ تر شدن پیروزی تیمش را فراهم آورد.

 

مهدی مهدی پور نیز یکی دیگر از بازیکنان خوش فکر اصفهانی ها در میانه میدان بود، او که کمتر درگیر می شد و بیشتر به دنبال فضاسازی برای مهاجمان بود و از طرفی با قدرت پا به توپ خود باعث بالا رفتن میانگین حفظ توپ برای ذوبی ها شد، او در میانه های نیمه دوم با پاسی استثنایی، مهاجم تیمش را به همراه انداخت و توانست پاس اولین گل تیم را مهیا کند.

 

محمدرضا حسینی نیز یکی دیگر از بازیکنان پرکار بازی امروز ذوبی ها بود، او که وظایف تهاجمی تری نسبت به دیگر هافبک ها داشت بارها از کنارها خود را به محوطه حریف رساند و یکی دو بار نیز اگر دقت بیشتری را در ارسال پاس های نهایی چاشنی کار خود می کرد می توانست پیام آور شادی برای تیمش باشد.

 

دانیال اسماعیلی فر نیز از دونده ترین بازیکنان بازی امروز محسوب می شد، او با قدرت بدنی بالا مهمترین مانع عبور توپ از میانه میدان برای بنیادکاری ها محسوب می شد و بارها با حضور به موقع خود در مقابل حملات حریف از نفوذ آنها به زمین خودی ممانعت می کرد.

 

البته به این تعداد باید مهدی رجب زاده را نیز اضافه کرد، کاپیتان باتجربه ذوبی ها که اگر بیشتر دقت می کرد در این بازی می توانست یکی از گلزنان بازی محسوب شود توانست به خوبی از تجربه خود استفاده کند و رهبری نیمه هجومی این تیم را به عهده بگیرد.

دیدگاه‌ها