کد خبر : 1402807 | 23 اسفند 1395 ساعت 21:22 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

از هوادار تا رییس جمهور باید به استقلال توجه کنند

افتخاری: بازیکنان استقلال ایثار کردند

مدیرعامل استقلالی ها ضمن تشکر از بازیکنان این تیم بابت بازی خوبشان در رابطه با ادامه حضور خود در این تیم می گوید شرایطی دارم که اگر محقق شد در استقلال می مانم.

افتخاری: بازیکنان استقلال ایثار کردند

به گزارش "ورزش سه"، سیدرضا افتخاری، مدیرعامل استقلالی ها پس از پیروزی در دیدار برابر لوکوموتیو ازبکستان در حضور خبرنگاران گفت: تیم استقلال روز به روز باید حمایت بیشتری از ما شود؛ از بالا می گویم تا پایین از هوادار می گیرم می روم بالا تا  رئیس جمهور؛ باید استقلال با این همه هوادارش مورد توجه قرار بگیرد تا مشکلاتش حل شود تا روزهای آینده تا هفته های آینده صاحب پیروزهای درخشان تری باشیم.


او در رابطه با مصاحبه زمانی، یکی از اعضای هیات مدیره استقلال گفت: تمام شود و راجع به صحبت های آقای زمانی نباید صحبت کنیم.


مدیرعامل آبی ها درباره دعوت از تعدادی از بازیکنان این تیم به کمیته انضباطی باشگاه گفت: هیچ کس به کمیته انضباطی دعوت نشده است، من باید نامه بزنم و هنوز هیچ کسی دعوت نشده است. هیچ بازیکنی به کمیته انضباطی نخواهد آمد و من به عنوان مدیرعامل رسما این موضوع را اعلام می کنم و هیچ مصوبه ای در این خصوص نگذرانده؛ این ها شایعه است.


او درباره بازیکنان این تیم و عملکرد آنها در شرایط سخت مالی گفت: ما همه کار می کنیم تا بتوانیم رضایت بازیکنان استقلال را جلب کنیم. بچه های ما ایثار کردند و در شرایط سخت ایستادند و هیچ کم فروشی نکردند، تلاش زیادی کردند و تیمشان هم الحمدالله نتیجه گرفت.


افتخاری در پایان در رابطه با ماندن در این تیم گفت: من یکسری شرایط برای ماندن دارم و اگر آنها محقق شود می مانم.

دیدگاه‌ها