کد خبر : 1402865 | 24 اسفند 1395 ساعت 01:11 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

موری: سقف قرارداد بانوان 45 میلیون است

دومین گلزن برتر لیگ برتر بانوان میزان سقف قرارداد فوتبالیست‌های زنان را 45 میلیون تومان عنوان کرد.

موری: سقف قرارداد بانوان 45 میلیون است

به گزارش "ورزش سه"، فروغ موری بازیکن آینده‌سازان میهن نجف آباد در گفت‌وگوی حضوری در برنامه نود اظهار کرد: نخستین سالی بود که به‌عنوان مهاجم بازی کردم اما با 23 گل دومین گلزن برتر شدم که زهرا حاتم‌نژاد از تیم ایلام خانم گلی را کسب کرد و بعد از من زهرا قنبری از تیم شهرداری بم به سومی رسید.


او ادامه داد: به دلیل اینکه به فوتبال بانوان اهمیتی داده نمی‌شود فکر می‌کنند ما بد بازی می‌کنیم ولی واقعا سطح فوتبال بانوان بالا است.


موری اضافه کرد: من مهاجم جنگنده‌ای هستم و تا لحظه آخر توپ را دنبال می‌کنم اما هیچ نقشی در مصدومیت خانم کربکندی دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن نداشتم.


مهاجم تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با بیان اینکه اهل خوزستان و شهرستان شوشتر هستم اما چهار سال برای تیم ملوان بازی کردم، گفت: رشد فوتبالی‌ام را مدیون تیم ملوان و خانم ایراندوست هستم که متاسفانه این تیم به دلیل بی‌پولی منحل شد؛ امسال به تیم آینده سازان که از همه نظر خوب بوده آمدم و با شرایط مطلوبی که داریم10 بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند.


وی درخصوص میزان قرارداد بازیکنان در فوتبال بانوان ایران ابراز کرد: سقف قرارداد بانوان 45 میلیون تومان است.


موری تصریح کرد: پدرم کارمند تربیت بدنی بود و من از 11 سالگی فوتبال بازی کردم؛ در ایران به سبک بازی مهدی طارمی و سردار آزمون و در خارج از ایران به تیم رئال مادرید و کریستیانو رونالدو و همچنین دروازه‌بان تیم ملی بانوان آمریکا علاقه‌مند هستم.

دیدگاه‌ها