کد خبر : 1402869 | 24 اسفند 1395 ساعت 01:19 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آخرین تمرین پرسپولیس در دوحه

آخرین تمرین پرسپولیس در دوحه با حضور ناصر محمدخانی برگزار شد

گزارش آخرین تمرین پرسپولیس در دوحه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین تمرین پیش از دیدار برابر الریان را در زمین اصلی دیدار روز سه‌شنبه برگزار کردند.

 

با حضور سرخپوشان در زمین اصلی دیدار روز سه‌شنبه، تیم داوری در حال تمرین بود و برنامه‌های پیش از بازی نیز از سوی ناظران و مسوولان برگزاری این مسابقه مرور شد.

 

تعدادی از هواداران و دوستداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور یافتند و پس از دقایقی با تصمیم ناظران این بازی، تمرین بدون حضور هواداران در هوایی خوب و بهاری انجام شد.

 

ناصر محمدخانی چهره سرشناس فوتبال ایران و پیشکسوت پرسپولیس در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد. نکته جالب توجه اینکه ناظر AFC برخورد گرمی با ناصر محمدخانی داشت و او را شناخت و دقایقی با وی به گفتگو پرداخت.

 

تمرین با گرم کردن زیر نظر مارکو آغاز شد و پس از آن مرور تاکتیک‌های تیمی و ضربات ایستگاهی، ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

 

مدت زمان انجام تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حدود 60 دقیقه بود. پس از آن بازیکنان راهی هتل محل اقامت خود شده و پس از دوش گرفتن و صرف شام برای استراحت راهی اتاق‌های خود شدند.

 

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در سومین دیدار از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الریان می‌رود.

دیدگاه‌ها