کد خبر : 1402901 | 24 اسفند 1395 ساعت 09:16 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: حریف بزرگی را شکست دادیم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، پس از پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد در جام حذفی، بازیکنان حریف را متهم کرد که برای انجام خطا روی ادن هازارد برنامه ریزی کرده بودند.​​​​​​​

کونته: حریف بزرگی را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که با برتری 1-0 آبی ها به پایان رسید، آندر هررا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد، به دلیل دو خطا روی هازارد، در همان نیمه اول از بازی اخراج شد.

 

در حالی که مورینیو به این تصمیم داور به شدت اعتراض داشت، کونته معتقد است که تصمیم مایکل الیور برای اخراج هررا کاملا درست بود.

 

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم هازارد بازی را شروع کرد اما اجازه نمی دادند فوتبال بازی کند. همه می توانستند این را ببینند و در موردش قضاوت کنند.

 

وقتی مقابل بازیکنانی بااستعداد بازی می کنید، گاهی تلاش می کنید تا آنها را بترسانید و داور باید از بازیکنان مراقبت کند زیرا ممکن است دچار مصدومیت های بد شوند.

 

 

 

1187302

 

 

 

ما یک نمایش خوب مقابل یک تیم بسیار قوی با بازیکنانی خوب داشتیم. به نظر من منچستریونایتد بهترین بازیکنان لیگ برتر را دارد. آنها بازیکنان خوب زیادی دارند و ما باید خوشحال باشیم که به مرحله بعد راه پیدا کردیم و یک حریف بزرگ را شکست دادیم."

 

چلسی باید در مرحله نیمه نهایی مقابل تاتنهام قرار بگیرد و کونته در این مورد گفت:" طبیعی است که در مرحله نیمه نهایی حریف دشواری داشته باشید. البته حریف ما در یک چهارم نهایی هم حریف بسیار دشواری مانند منچستریونایتد بود.

 

حالا باید به ومبلی برویم و آماده بازی مقابل تاتنهام که تیم بسیار خوبی است، هستیم. اکنون باید از نتیجه و آنچه در این فصل انجام دادیم، راضی باشیم."

دیدگاه‌ها