کد خبر : 1402932 | 24 اسفند 1395 ساعت 11:17 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌های تبریزی برابر با شماره پیراهنش

کاپیتان سوم ذوب‌آهن پس از ناکامی در گلزنی در 14 مسابقه سرانجام در آخرین دیدار این تیم در سال 95 طلسم‌شکنی کرد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی مرتضی تبریزی در گلزنی باعث شد تا کاپیتان سوم ذوب‌آهن درست مصادف با آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم اصفهانی از دست بدهد.


تبریزی که در دیدار با العین 17 و در مسابقه با الاهلی 14 دقیقه بازی کرده بود در دیدار برابر بنیادکار برای سومین بار متوالی در لیگ قهرمانان جای جری بنسون را در ترکیب ذوب‌آهن گرفت. این هافبک- مهاجم 26 ساله این بار در 15 دقیقه پایانی مسابقه به زمین آمد تا شاید طلسم گل نزدن خود را که جمع دقایقش از 1000 دقیقه هم فراتر رفته بود در این دیدار پایانی سال 95 بشکند.

 

1187411


تا پیش از این تبریزی آخرین گلش را بیشتر از سه ماه پیش در لیگ برتر به ماشین‌سازی زده بود. پس از گشودن دروازه تیم تبریزی بهترین گلزن فصل جاری ذوب‌آهن در 10 مسابقه لیگ برتر، 2 دیدار از جام حذفی و 2 مسابقه از لیگ قهرمانان به عنوان بازیکن اصلی یا ذخیره موفق به گلزنی نشد.


با پنالتی‌ای که در وقت‌های تلف‌شده مسابقه نصیب ذوب‌آهن شد بهترین فرصت برای شکسته شدن طلسم تبریزی فراهم آمد. بهترین گلزن فصل جاری ذوب‌آهن هم قدر این فرصت را دانست و با گشودن دروازه بنیادکار در استادیوم اختصاصی این تیم پس از 1040 دقیقه موفق به گلزنی شد و جمع گل‌های خود در فصل جاری را به عدد 11 رساند.

 

عکس: علی خدایی

دیدگاه‌ها