کد خبر : 1402941 | 24 اسفند 1395 ساعت 11:59 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت شاگردان مجتبی حسینی در 3 بازی آینده

بررسی شانس صعود ذوب‌آهن از گروه آسیایی

با بردی که دیروز ذوب‌آهن مقابل بنیادکار به دست آورد، شانس نماینده اصفهانی ایران برای صعود به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافت.

به گزارش "ورزش‌سه"، ذوب‌آهن در ادامه نتایج ضعیف خود دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان را نیز با یک امتیاز پشت سر گذاشت تا خیلی ها از این تیم ناامید شوند اما برد مقابل بنیادکار ازبکستان شاگردان مجتبی حسینی را به مسابقات برگرداند. اگرچه بنیادکار دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان را مقابل العین امارات و الاهلی عربستان با شکست پشت سر گذاشته بود اما به هر حال این تیم یکی از برترین تیم های ازبکستان محسوب می شود.

 

1187398


بردی که ذوب آهن در هفته سوم لیگ قهرمانان به دست آورد این تیم را 4 امتیازی کرد و امیدهای شاگردان حسینی برای صعود از گروه را افزایش داد. با توجه به اینکه ذوب‌آهن بازی چهارم خود را در نیز در فروردین ماه 96 باید در اصفهان با بنیادکار انجام دهد و از سوی دیگر العین و الاهلی در امارات رودرروی هم قرار می گیرند، ذوب آهن در صورت پیروزی مقابل بنیادکار حداقل تا رده دوم جدول صعود می کند و حتی شانس صدرنشینی نیز در گروه سوم برای این تیم وجود دارد.


این در حالی است که کار ذوب آهن برای صعود به دور بعد بسیار سخت خواهد بود. دو بازی آخر ذوب آهن مقابل العین امارات و الاهلی عربستان کلید صعود ذوب آهن به دور بعدی است و در این دو مسابقه باید بهترین شرایط برای شاگردان مجتبی حسینی رقم بخورد. چه بسا اگر ذوب آهن، بنیادکار را نیز ببرد  و نتواند در دو مسابقه بعدی موفق باشد، شانس صعود به مرحله حذفی را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها