کد خبر : 1403018 | 24 اسفند 1395 ساعت 16:15 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی: ورزشگاه امام رضا نگین فوتبال خراسان است

بازگشت پدیده مرهون ثبات و آرامش بود

قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: ورزشگاه امام رضا(ع) با توجه به امکانات و نقشی که در آینده فوتبال و خصوصا نمایندگان لیگ‌برتری خراسان خواهد داشت، نگین فوتبال استان است.

مجتبی سرآسیایی، قائم مقام باشگاه پدیده خراسان در گفتگو با "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این سه برد پیاپی همگی تلاش بازیکنان و همت و کاردانی کادر فنی بود که با حمایت‌های خیلی خوب و تصمیمات درستی که به موازات کار فنی از سوی مدیران ارشد من جمله قاضی حیدری معاون دادستان مشهد، بزرگواران قوه قضاییه، شوشتری مدیرعامل شرکت پدیده و هیات مدیره گرفته شد که سرانجام نیز به نفع تیم شد.


وی افزود: اینکه قطار پدیده به ریل بازگشت و در مسیری که باید می‌رفت قرار گرفت، ناشی از ثبات و آرامشی بود که از سوی مدیران به تیم داده شد. ما از اول هم خوب فوتبال بازی می‌کردیم و کارها سرجای خودش بود اما نتیجه نمی‌گرفتیم. این طبیعت فوتبال است. خدا کمک کرد و این شرایط با صبر و حوصله هواداران به شرایط عادی بازگشت و دوباره به قواره پدیده واقعی بازگشتیم.

 

1187466


سرآسیایی با بیان اینکه سه برد پیاپی پایان راه پدیده نیست، تاکید کرد:‌ ما و بازیکنان و همه کسانی که برای تیم زحمت می‌کشند، باید این مسیر موفقیت‌آمیز را ادامه بدهیم چراکه با این سه برد چیزی برای ما تمام نشده و پتانسیل بردهای بعدی هم برایمان وجود دارد تا پدیده را به جایگاهی که حقش است برسانیم. امیدوارم این خوشحالی هواداران و جو خوب تیم را استمرار بخشیم و این خوشحالی را برای مردم عزیز مشهد تداوم دهیم.


قائم مقام باشگاه پدیده از تعطیلی تمرینات از 27 اسفند تا 3فروردین خبر داد و گفت: انشاالله برمی گردیم و آماده می‌شویم تابرای بازی روز 11 فروردین با صبا و روزی که انشاالله روز افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) خواهد بود، خودمان را آماده کنیم. اگر به یاری خدا این اتفاق رخ دهد، فکر می کنم بزرگترین روز فوتبال خراسان رقم خواهد خورد؛ چراکه پس از سالها دو تیم لیگ‌برتری به عنوان سرمایه های این استان در لیگ داریم و این ورزشگاه می‌تواند کمک بزرگی برای هر دو تیم باشد. من همینجا باید از آیت الله رئیسی، تولیت معزز آستان قدس بابت محبتهایشان تشکر کنم.


وی ادامه داد: اگر یادتان باشد ما وقتی با پدیده در لیگ یک بودیم و در برهه‌ای از زمان به بحران خوردیم، تدبیرمان این شد که به ورزشگاه تختی بازگردیم و با تماشاگران پرشمارمان بازی‌ها را پشت‌سر بگذاریم که اتفاقا همین ورزشگاه و هوادارانمان یکی از عوامل صعود ما به لیگ‌برتر شد. آرزو داریم هر چه سریعتر اکنون در ورزشگاه امام رضا با رعایت شعائر مذهبی بازی هایمان را انجام دهیم و باعث سربلندی فوتبال و هواداران باشخصیت فوتبال خراسان شویم.

دیدگاه‌ها