کد خبر : 1403031 | 24 اسفند 1395 ساعت 16:48 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی ما درست گرفته شد؛

فکری: تغییراتمان در نیمه دوم جواب داد

محمود فکری، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است که در این روزهای پایانی، فوتبال پاکی در لیگ یک رقم بخورد.

فکری: تغییراتمان در نیمه دوم جواب داد

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری درباره پیروزی مقابل شاگردان همتای استقلالی خود در اراک گفت: بازی خوبی بود، در شروع بازی راه را بر آلومینیومی‌ها بستیم و فرصت آنچنانی به آنها ندادیم. تک فرصتی هم که در ابتدای نیمه نصیب آنها شد یک ضربه ایستگاهی بود که توسط داور مسابقه گرفته شده بود و ما روی اشتباه مدافعان و غافلگیری گل خوردیم. اما در نیمه دوم با تغییرات و تعویض‌هایی که داشتیم توانستیم با 2 گل باخت نیمه اول را جبران کنیم و در نهایت پیروز میدان باشیم.


او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه داوری باتوجه به صحبت‌های قبلی‌اش که داوران نمی خواهند او مربیگری کند در این بازی با گرفتن یک پنالتی به نفع شان قضاوت کرده گفت: اصلا و ابدا؛ پنالتی ما به حق بود و دفاع حریف بی‌احتیاطی کرد و توپی که روی سر بازیکن ما بود را با پایش دفع کرد می‌توانست آن خطا را انجام ندهد. 


وی در ادامه گفت: در کل قضاوت پایاپایی بود و مشکلی خاصی در این بازی از سوی داوری بروز نکرد، البته شاید حریف به دلیل همین پنالتی معترض بود اما آنطور نبود که نتیجه‌ را دستخوش تغییر قرار دهد یا به نفع تیمی سوت زده باشد. تنها مشکل داوری در این بازی اعلام 6 دقیقه وقت اضافه بود.


فکری در خصوص بازی معوقه‌شان در روزهای پایانی لیگ گفت: ما بازی‌های بسیاری در ادامه رقابت‌هایمان داریم که اگر بتوانیم از تک‌تک آنها امتیاز بگیریم می‌توانیم امیدوار باشیم. معتقدم هر تیمی که از لحاظ فنی خوب کار کند، برنده میدان می‌شود. البته اگر اتفاق خاصی در فوتبال رقم نخورد و حرف و حدیثی ایجاد نشود. امیدوارم فوتبال پاکی را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها