کد خبر : 1403040 | 24 اسفند 1395 ساعت 17:33 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه به لحظه با حواشی الریان – پرسپولیس

پرسپولیس از ساعاتی دیگر باید در سومین جدال آسیایی خود برابر الریان قطر حاضر شود.

لحظه به لحظه با حواشی الریان – پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از کسب چهارمین امتیاز خود از دو دیدار اخیر، اکنون باید برابر الریان قطر جدال پایانی در دور رفت این رقابت‌ها و آخرین بازی سال 95 خود را برگزار کنند.


با حاشیه‌های لحظه به لحظه این دیدار تا آغاز دیدار ورزش سه را همراهی کنید.


* محمد انصاری و وحید امیری دو بازیکنی که وضعیت حضور آنها در این بازی نامشخص بود، با نظر کادرپزشکی مشکلی برای این بازی نخواهند داشت و در ترکیب اصلی نیز حضور یافته اند.


* سرخپوشان ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه در رستوران هتل حضور یافتند و پس از صرف صبحانه در لابی به استراحت پرداختند.


* در ساعت 11 راهی طبقه هفتم هتل شده و در سالن وزنه به تمرینات سبک و نرمشی روی آوردند.


* کارلوس کی‌روش در اقدامی غافلگیرکننده راهی قطر شده تا با حضور در استادیوم جاسم بن حمد تماشاگر جدال پرسپولیس برابر الریان باشد. این اقدام سرمربی تیم ملی با توجه به حواشی ماه‌های اخیر می‌تواند به منزله پایان اختلاف نظر او و سرمربی پرسپولیس تلقی شود.


* افشین پیروانی، پیشکسوت پرسپولیس و مدیرفنی تیم ملی نیز در این سفر کارلوس کی‌روش را همراهی کرده و او نیز در استادیوم حاضر خواهد شد.


* علی اکبر طاهری، سرپرست پرسپولیس نیز راهی قطر شده تا در کنار این تیم حضور یابد و آخرین جدال پرسپولیس در سال 95 را در استادیوم حاضر باشد.


* بازیکنان ساعت 13 به وقت محلی برای صرف ناهار راهی رستوران شدند و پس از استراحت و حضور در جلسه فنی و اعلام ترکیب اصلی تیم، راهی ورزشگاه خواهند شد.


* ناصر محمدخانی، دیگر پیشکسوت پرسپولیس است که با توجه به حضور در قطر در اردوی این تیم حاضر شده و قرار است او نیز به همراه فرزندانش در استادیوم حاضر شوند.


* ترکیب پرسپولیس از سوی برانکو ایوانکوویچ اعلام شد و علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی، سروش رفیعی و وحید امیری 11 بازیکن اصلی سفیدپوشان پرسپولیس را در این دیدار برابر عنابی پوشان الریان تشکیل خواهند داد.


* حضور همزمان پرسپولیسی ها با تیم ملی فلسطین در هتل باعث شده تا بازیکنان این تیم دیداری با یکدیگر داشته باشند و فلسطینی ها نیز عکسی به یادگار با ملی‌پوشان پرسپولیس بگیرند.


* در فاصله ساعاتی مانده به این دیدار محوطه اطراف استادیوم جاسم بن حمد را گرد و غبار فرا گرفته است و هرچند طبق اعلام هواشناسی در زمان بازی شرایط مساعد خواهد بود.


* در حالی که مسوولان فدراسیون قطر همکاری لازم برای حضور کارلوس کی‌روش در استادیوم و جایگاه ویژه را به عمل نیاورده اند، مسوولان پرسپولیس به دنبال برطرف کردن این مشکل هستند تا سرمربی تیم ملی مشکلی برای حضور در استادیوم و جایگاه ویژه نداشته باشد.


* خورخه فوساتی، سرمربی تیم ملی قطر نیز از حاضران در استادیوم خواهد بود تا حضور او در کنار کارلوس کی‌روش از نکات جالب توجه این رقابت لقب گیرد. الریان با 5 بازیکن ملی پوش و پرسپولیس با 8 ملی پوش سهم عمده‌ای در ترکیب دو تیم قطر و ایران دارند و این در حالی است که سرمربیان دو تیم سوم فروردین در مصاف انتخابی جام جهانی در دوحه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

* محمد انصاری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نخواهد بود تا محسن ربیع خواه جانشین این مدافع ملی پوش شود.

 

* ترکیب الریان مشخص شد و میشل لادروپ 11 بازیکن اصلی خود را معرفی کرد: عمر باری، ناتان اوتاویو، گونزالو ویرا، مصعب خضر، عبدالکریم سالم، عبدالرحمن الحرازی، دانیل گومو، کوه میونگ جین، رودریوگو تاباتا، سرجیو گارسیا و سباستین سوریا.

 

* نماینده فوتبال ایران در گروه D پس از جلسه فنی و اعلام ترکیب اصلی دیدار پرسپولیس برابر الریان، ساعت 16:30 دقیقه به وقت محلی هتل میلینیوم دوحه را ترک کردند و ساعت 16:50 در رختکن ورزشگاه نادی السد الریاضی دوحه مستقر شدند.

 

* برانکو ایوانکوویچ به همراه اعضای کادر فنی در کنار زمین حضور یافتند و شرای زمین و ورزشگاه را مورد بررسی قرار دادند.

 

*هواداران پرسپولیس در ضلع شمالی ورزشگاه و دیگر جایگاه‌‌های ورزشگاه در اختیار هواداران تیم میزبان قرار خواهد گرفت.

 

* ساعت 17:15 به وقت محلی، چوک و مارکو در ضلع جنوبی زمین، موانع و نشانه‌های تمرین پیش از بازی را قرار دادند.


* بازیکنان پرسپولیس ساعت 17:30 در میان تشویق هواداران ایرانی با لباس‌های قرمزرنگ برای گرم کردن وارد زمین شدند.


* تیم داوری نیز پس از آن، با لباس‌های آبی رنگ وارد زمین شده و در عرض میانه زمین به گرم کردن پرداختند.


* تیم الریان هم ساعت 17:40 از ورودی ضلع شمالی زمین وارد زمین شده و در میان استقبال هوادارانشان به گرم کردن مشغول شدند.


* برانکو و چوک در کنار زمین حضور یافتند و مارکو با کریم باقری تمرینات نرمشی و گرم کردن را برای بازیکنان به اجرا گذاشتند.


* هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه با طبل و شیپور نام زیبای ایران و تیم محبوب پرسپولیس را فریاد می‌زنند.


* بازیکنان ذخیره دو تیم نیز در گوشه‌ای از زمین به پاسکاری مشغول هستند.


* دروازه‌بان‌های دو تیم هم در بخش دیگری از زمین زیر نظر مربیان خود به گرم کردن پرداختند.

 

دیدگاه‌ها