کد خبر : 1403156 | 25 اسفند 1395 ساعت 10:18 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترین های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان

دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی با شرایطی امیدوار کننده به پایان رسید.

ترین های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی با دو صدرنشینی و دو رده سومی به پایان تا رسید تا در پایان این دور از مسابقات نمایندگان ایران شانس زیادی برای صعود از گروه داشته باشند. استقلال خوزستان و استقلال تهران می توانند در اولین دیدار دور برگشت مسابقات صعود خود را تقریبا نهایی کنند و پرسپولیس و ذوب آهن نیز با توجه به دو دیدار خانگی که پیش رو دارند و البته فاصله امتیازی اندک تا صدر جدول می توانند در دور برگشت سال درخشانی را برای فوتبال ایران رقم بزنند.


در دور رفت مرحله گروهی استقلال خوزستان با کسب 2 برد و یک مساوی و با جمع آوری 7 امتیاز بیشترین امتیاز را در میان تیم های ایرانی به دست آورد. همچنین نماینده ایران در کنار الاهلی عربستان با این تعداد امتیاز در غرب آسیا بهتر از سایر صدرنشین های عمل کرده است.


استقلال خوزستان اما آمار بهترین خط دفاع را نیز از آن خود کرده و با دریافت تنها یک گل، نه تنها در میان تیم های ایرانی بلکه در غرب آسیا نیز بهترین خط دفاعی را دارد. دروازه استقلال خوزستان در دیدار برابر لخویا با ضربه سر محمد اسماعیل در دقیقه 12 باز شد و پس از این تیم استقلال با 2 گل، ذوب آهن با 3 گل و پرسپولیس با 6 گل در رده های بعدی قرار دارند. با این وجود اما وحید شیخ ویسی تنها دروازه بان ایرانی نیست که دو بار دروازه خود را بسته نگه داشته زیرا مهدی رحمتی نیز در دو دیدار برابر التعاون و لوکوموتیو نیز موفق به ثبت کلین شیت شده است.


استقلال تهران صدرنشین گروه یک مسابقات در میان تیم های ایرانی بهترین خط حمله را دارد. در غرب آسیا اما تیم های الریان قطر، الاهلی عربستان و العین امارات در کنار لخویا دیگر تیم قطری در سه بازی ابتدایی 6 گل به ثمر رساندند تا این عنوان مشترکا در اختیار این 5 تیم باشد. پرسپولیس با 5 گل زده، ذوب آهن با 4 و استقلال خوزستان با 3 گل در رده های بعدی بهترین خط حمله قرار می گیرند. نکته جالب توجه درباره تیم های ایرانی است که در تمامی بازی ها موفق به گلزنی شده اند.


مهدی طارمی آقای گل لیگ پانزدهم در میان بازیکنان ایرانی با 3 گل زده بهترین عملکرد را دارد. طارمی در دیدار برابر الوحده امارات دو بار و در دیدار برابر الریان یک مرتبه موفق به گلزنی شده است.

دیدگاه‌ها