کد خبر : 1403219 | 25 اسفند 1395 ساعت 12:55 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردزنی اسپانیایی های رئال در گلزنی

8 بازیکن اسپانیایی در تیم زیدان گلزنی کردند که در مجموع، 48 گل از 122 گل این فصل رئال را شامل می‌شود که آمار بسیار خوبی در حضور ستاره های متعدد خارجی رئال است.

رکوردزنی اسپانیایی های رئال در گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، مثلث خط حمله رئال معروف به بی بی سی، متشکل از رونالدو، بیل و بنزما که بار گلزنی رئال را در این چند فصل به دوش می‌کشند، همگی خارجی هستند و این موضوع، بزرگی گلزنی اسپانیایی ها در ترکیب رئال را بیشتر نشان می‌دهد.

 

1187614

 

 

موراتا با 13 گل بهترین گلزن بوده و نفر دوم پس از او، سرجیو راموس است که آماری استثنایی به عنوان یک مدافع به ثبت رسانده و 11 گل به ثمر رسانده است. مارکو آسنسیو 8 گل وارد دروازه حریفان کرده و این بدین معناست که 40 درصد گل های رئال "ساخت اسپانیا" هستند.

 

از فصل 03-2002 که با حضور بازیکنان متعدد اسپانیایی مثل رائول، گوتی، مورینتس و ... رئال در این مقطع 54 گل اسپانیایی زده بود، در هیچ فصلی نتوانسته بود در این زمینه آنقدر خوب کار کند. در حقیقت آکادمی رئال کیفیت خود را نشان می‌دهد زیرا نصف گل های اسپانیایی توسط بازیکنانی به ثمر رسیده که از آکادمی رئال به تیم اصلی آمده اند یعنی موراتا، کارواخال، ناچو، واسکز و ماریانو.

 

1187613

 

 

شاید کارواخال به اندازه دیگران گلزنی نکرده باشد ولی تلاش او برای تیم بسیار موثر بوده و گلی که در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا به ثمر رساند بسیار تعیین کننده بود. موراتا هم گل های مهمی به ثمر رسانده و واسکز نیز هر بار که به زمین آمده، درخشان بوده است.

دیدگاه‌ها