کد خبر : 1403227 | 25 اسفند 1395 ساعت 13:32 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از کسب دومین قهرمانی متوالی در لیگ ایران؛

ژیگالدو: معروف بهترین است

پاسور لهستانی تیم بانک سرمایه گفت: از انتخابم به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ خیلی خوشحال هستم و از کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم.

ژیگالدو: معروف بهترین است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان؛ لوکاس ژیگادلو در خصوص قهرمانی تیم بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم. ما کار سختی برای کسب این قهرمانی داشتیم و در فینال هم مقابل تیم پیکان که یک تیم بسیار قدرتمند است قرار گرفتیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم و قهرمانی را کسب کنیم.


 
وی ادامه داد: تا موقعی که نظری افشار مصدوم نشده بود تیم پیکان خیلی خوب بازی می‌کرد اما با مصدومیت این بازیکن، آنها افت کردند و نتوانستند مقابل ما کار انجام دهند.


 
پاسور لهستانی تیم بانک سرمایه در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر والیبال که توسط خبرگزاری میزان انجام گرفت تصریح کرد: از این انتخاب خیلی خوشحال هستم و از کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم.


 ژیگادلو درباره بهترین پاسور لیگ والیبال ایران خاطرنشان کرد: سعید معروف از سایر پاسورهای ایران خیلی بهتر است و البته تعدادی پاسور جوان هم هستند که بااستعداد هستند اما کار سختی برای رسیدن به سعید معروف دارند.

دیدگاه‌ها