کد خبر : 1403231 | 25 اسفند 1395 ساعت 13:38 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛ آمار نگران کننده رونالدو در "نیو سن مامس"

معدود استادیوم هایی تا به حال شاهد هنرنمایی کریستیانو رونالدو نبوده اند که یکی از آنها، ورزشگاه "نیو سن مامس" می باشد.​​​​​​​

گزارش؛ آمار نگران کننده رونالدو در  "نیو سن مامس"

 

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهایی که تاثیر مهمی بر سرنوشت کهکشانی ها در لالیگای فصل جاری دارد، ابتدای هفته دیگر این تیم در خانه بیلبائو مهمان آنهاست. اما نکته نگران کننده برای هواداران رئال، عدم توانایی رونالدو در باز کردن دروازه بیلبائو در این استادیوم است.

 

 

1187620

 

 

4 سال پیش و در آخرین دیدار رئال مادرید برابر بیلبائو در ورزشگاه قدیمی، رونالدو موفق شد در جریان پیروزی 0-3 تیم تحت هدایت مورینیو برای حریف گلزنی کند و از آن روز به بعد و با مهاجرت بیلبائو به استادیوم جدید، رونالدو در باز کردن دروازه آنها ناکام بوده است.

 

رونالدو که در هفته های اخیر روند خوب خود را دوباره آغاز کرده، برای حفظ رکورد هر بازی یک گل باید دروازه بیلبائو را باز کند.

 

 

1187619

 

 

همچنین این دیدار را می توان یکی از دشوارترین جدال های تیم زیزو تا پایان دانست. رئال مادرید تا این مقطع از فصل بیشتر بازی های دشوار خارج از خانه خود مانند بارسا، اتلتیکو، والنسیا و سویا را انجام داده و تنها دیدار برابر بیلبائو و سلتاویگو در خارج از برنابئو باقی مانده است.

 

هواداران رئال مادرید امیدوارند تا این تیم با سنت شکنی رونالدو در این دیدار، گام بلندی برای فتح لالیگای فصل جاری بردارد.

دیدگاه‌ها