کد خبر : 1403258 | 25 اسفند 1395 ساعت 15:20 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رادیو کاتالونیا

حذف سامپائولی از فهرست مربیان مدنظر بارسا

سرمربی آرژانتینی سویا پس از حذف شدن این تیم از لیگ قهرمانان، دیگر مورد علاقه مسئولان بارسلونا برای جانشینی لوئیس انریکه قرار ندارد.

حذف سامپائولی از فهرست مربیان مدنظر بارسا

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش بود که لوئیس انریکه پس از برتری 6-1 بارسا برابر خیخون، رسما اعلام کرد که در انتهای فصل از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. از همان زمان مسئولان بارسلونا به صورت جدی در پی یافتن یک جانشین مناسب برای انریکه هستند و برای این منظور، چند نام بیش از دیگر گزینه ها مدنظر قرار دارند.

 

 

1173281

 

 

طبق نظرسنجی از هواداران بارسلونا، خورخه سامپائولی، سرمربی سویا بیش از دیگر گزینه ها محبوب دوست داران بارسا بود و حتی او موردعلاقه ستاره های بزرگ این تیم نیز قرار داشت؛ ولی طبق ادعای رادیو کاتالونیا، حذف عجیب سویا توسط لسترسیتی، به نوعی مسئولان بارسا را از سامپائولی ناامید کرده است؛ ضمن اینکه این مربی تصمیم گرفته است تا قرارداد خود با سویا را تمدید کند.

 

 

1187646

 

 

در واقع مدیران بارسا نگاهی ویژه به عملکرد سامپائولی با سویا داشتند ولی حذف از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان، عملا سویا را به دور از کسب جام در فصل جاری قرار داده است. سویا هرچند در لالیگا با اختلاف 5 امتیاز از رئال صدرنشین، تیم سوم جدول است؛ ولی کمتر کسی روی قهرمانی این تیم شرط می بندد.

 

همچنین طبق ادعای نشریه اسپورت، اونزوئه (کمک اول انریکه) و نیز ارنستو والورده (سرمربی بیلبائو) به ترتیب از شانس بیشتری نسبت به دیگر مربیان برای جانشینی انریکه برخوردار هستند. والورده قرار است به زودی موضع رسمی خود در قبال پیشنهاد بارسا را اعلام کند.

 

دیدگاه‌ها