کد خبر : 1403286 | 25 اسفند 1395 ساعت 17:45 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط پیچیده گروه پرسپولیس

گروه D؛ قبل از سوت پایان گل بزن

گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به یکی از پیچیده ترین رقابت ها تبدیل شده است. سرنوشت 4 دیدار از 6 بازی برگزار شده در این گروه از دقیقه 80 به بعد تعیین شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی روز گذشته تیم های الوحده و الهلال و همچنین شکست تیم پرسپولیس برابر الریان شرایط گروه D رقابت ها بسیار پیچیده شده است. اما نکته جالب در خصوص گروه قرمزپوشان گل های به ثمر رسیده در دقایق پایانی این دیدار ها است که نشان می دهد تیم های حاضر در این گروه تا چه اندازه به یکدیگر نزدیک هستند.

 

در ادامه گل های دقایق پایانی دیدار های گروه D را بررسی می کنیم:


پرسپولیس – الهلال: سرخپوشان با گل دقیقه 68 محسن مسلمان از حریفشان پیش بودند اما یک ضربه کرنر در دقیقه 82 و ضربه سر کارلوس ادواردو بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه تساوی به کار خود پایان دهند.


پرسپولیس – الوحده: شاگردان برانکو برخلاف بازی قبل خود تا دقیقه 80 از حریف خود عقب بودند، اما گل های دقیقه 80 و 90 طارمی ورق دیدار را برگرداند تا پرسپولیس اولین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان آسیای 2017 جشن بگیرد.


الهلال – الریان: جنجالی ترین دیدار گروه D رقابت ها در ورزشگاه ملک فهد رقم خورد و تیم الهلال با پنالتی دقیقه 97 سه امتیاز حساس برابر الریان کسب نمودند. تیم الهلال در این دیدار با گل دقیقه 4 کارلوس ادواردو از حریف خود پیش افتاد اما رودریگو تاباتا در دقیقه 79  بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 96  اما  پنالتی مشکوک الشلهوب پیروزی را به اردوی الهلال باز گرداند تا این تیم نیز اولین برد خود را در این رقابت ها کسب نماید.


الریان – پرسپولیس: در حالی که تیم پرسپولیس فشار سنگینی برای به تساوی کشاندن بازی داشت، این سانتیاگو گارسیا بود که در دقیقه 88 دیدار سومین گل را به ثمر رساند تا قرمزپوشان دیگر فرصتی برای جبران این شکست نداشته باشند.

 

در صورتی که جدول گروه D رقابت ها را تا دقیقه 80 محاسبه کنیم، رده بندی گروه به صورت زیر تبدیل خواهد شد:

 

 

1187655

دیدگاه‌ها