کد خبر : 1403426 | 26 اسفند 1395 ساعت 19:52 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

اشکانی: با نادآوری سر ما را بریدند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران معتقد است در مسابقه با روسیه ناداوری باعث شکست تیمش شده است.

اشکانی: با نادآوری سر ما را بریدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی اشکانی درباره شکست ایران مقابل روسیه در جام جهانی کشتی فرنگی گفت: از داوران باید علت این باخت را بپرسید و متاسفانه با وجود اینکه ما میزبان بودیم به راحتی حق ما را خوردند و انگار ما میهمان روسیه بودیم. کشتی گیران ما متاسفانه قربانی ناداوری شدند و نفراتی مانند سامان عبد ولی، علی ارسلان و حتی بهنام مهدیزاده با ناداوری و در عین شایستگی شکست خوردند. در کشتی پایانی با وجود اینکه حریف روس دو دقیقه سرش روی شانه مهدی زاده بود و هیچکاری نمی کرد اخطار کم کاری نگرفت و در حالی که اگر تنها 30 ثانیه کشتی گیری این کار را انجام دهند داوران به او اخطار می دهند.


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل روسیه راضی است گفت: ما نشان دادیم چشمه کشتی فرنگی همچنان جوشان است و فاصله زیادی با بهترین تیم دنیا یعنی روسیه نداریم و باید به این جوانان باز هم میدان بدهیم و مطمئن باشید بهترین تیم را در المپیک 2020 خواهیم داشت.


وی افزود: این مسابقات باعث شد ترکیب تیم ملی را پیدا کنیم و معتقدم جام جهانی سال 2017 آبادان تولد کشتی فرنگی ایران بود و این باخت هر چند تلخ بود اما آنرا به فال نیک می گیرم تا در میدانهای مهمتر به پیروزی برسیم.


اشکانی در پاسخ به این سئوال که از عملکرد کدام یکی از فرنگی کاران رضایت دارد و یا ناراضی است گفت: همه کشتی گیران ما با تمام توان جنگیدند و اگر ناداوری نمی شد ما باید روسیه را 5 بر 3 شکست می دادیم و نفرات جوان ما مانند علی ارسلان، سید مصطفی صالحی زاده، یوسف قادریان، محمدعلی گرایی و سایر نمایندگان بسیار خوب جنگیدند و از عملکرد آنها رضایت دارم.


وی افزود: افراد دست اندرکار باید تلاش کنند تا در داوری اتحادیه جهانی کشتی صاحب جایگاه بهتری شویم تا اینگونه حق ما در خانه ما خورده نشود.


اشکانی در پایان و در پاسخ به سئوالی که آیا با این شکست و نرسیدن ایران به فینال نگران تصمیم شورای فنی تیم های ملی نیست خاطر نشان کرد: به هیچ وجه نگرانی ندارم چرا که تیم ما بسیار خوب ظاهر شد. اعضای شورای فنی خود از بزرگان کشتی هستند و می دانند کشتی گیران ما در مقابل چه نفراتی قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها