کد خبر : 1403507 | 27 اسفند 1395 ساعت 12:27 | 106.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات غیر منتظره در تمرین تیم ملی؛

منتظری مترجم کی‌روش؛ مربیان ایرانی رفتند

تمرین امروز تیم ملی با اتفاقات عجیبی همراه بود، طوری که به پژمان منتظری وظیفه ترجمه صحبت‌های کارلوس کی‌روش را برعهده داشت.

منتظری مترجم کی‌روش؛ مربیان ایرانی رفتند

به گزارش "ورزش سه"، نخستین تمرین تیم ملی برای آماده‌سازی دو دیدار حساس در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر قطر و چین با حضور 19 بازیکن از بین دعوت شده‌ها در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد که حواشی جالب توجهی در آن اتفاق افتاد.


* پیش از شروع رسمی تمرین بازیکنان در سه گروه تقسیم شدند و با هم پاسکاری می‌کردند که در این بخش 6 بازیکن پرسپولیسی به همراه احسان حاج‌صفی در یک گروه بودند.


* کارلوس کی‌روش با سوت مخصوص خود از ساعت 11 وارد زمین شد و بازیکنان را در وسط زمین دور هم جمع کرد.


* در اتفاقی عجیب به دلیل نبودن آرین قاسمی مترجم کی‌روش، پژمان منتظری وظیفه ترجمه و انتقال صحبت‌های سرمربی تیم ملی به بازیکنان را داشت.


* مارکار آقاجانیان و جواد نکونام مربیان ایرانی، دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌ها، مهرداد خانبان آنالیزور و محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای از بین اعضای کادر قبلی کی‌روش در تمرین امروز دیده نشدند تا شایعه پایان کارشان با مرد پرتغالی تقریبا قطعی شده باشد.


* افشین پیروانی مدیر تیم ملی نیز در تمرین امروز ملی پوشان حضور نداشته تا مشخص شود او نیز یکی دیگر از جدا شده‌های احتمالی از جمع همراهان کی‌روش باشد.


* از بین دستیاران پیشین کی‌روش، تنها اوسیانو دا کروز مربی، دیه‌گو جیاچینو مربی بدنساز و کادر پزشکی ایرانی در تمرین حضور دارند.


* پس از صحبت‌های کی‌روش، بازیکنان برخلاف روند معمول که با دویدن گرم می‌کردند این بار در شروع کارشان با پاسکاری مشغول تمرین شدند.


* بازیکنان تیم ملی با پیراهن‌های سفید رنگ و دروازه‌بان‌ها با لباس‌های قرمز رنگ تمرین کردند.


* به دلیل عدم حضور گاسپار مربی گلرهای تیم ملی، دروازه‌بان‌های ایران زیر نظر دیه‌گو مربی کوتاه قامت و بدنساز تیم ملی مشغول تمرین شدند.


* بعد از گرم کردن با توپ، بازیکنان با پوشیدن کاورهای نارنجی و سبز رنگ و بعد از پاسکاری توپ را روی دروازه‌هایی که رو به رو و نزدیک به هم بود ارسال می‌کردند.


* از بین 19 بازیکن دعوت شده به تیم ملی تنها احسان پهلوان که با اجازه از کی‌روش از اردو خارج شده در تمرین حضور ندارد.


* دانیال ماهینی مدافع استقلال خوزستان که جدیدترین بازیکن دعوت شده به تیم ملی است، با تاخیر 30 دقیقه‌ای به تمرین اضافه شد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها