کد خبر : 1403543 | 27 اسفند 1395 ساعت 13:30 | 146.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پیکه نام سرمربی بعدی بارسا را فاش کرد؟

اونزوئه، دستیار اول لوئیس انریکه به نظر می رسد که محتمل ترین گزینه برای سرمربیگری بارسلونا در فصل آینده باشد.

پیکه نام سرمربی بعدی بارسا را فاش کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا دو هفته پیش بود که لوئیس انریکه رسما اعلام کرد از هدایت بارسا در پایان فصل کناره گیری خواهد کرد. از همان روز گمانه زنی ها در مورد مربی بعدی بارسا شروع شده است.

نام هایی چون سامپائولی، والورده، کومان و خوان کارلوس اونزوئه برای جانشینی انریکه مطرح شده اند؛ با این حال در یکی دو روز گذشته رسانه های اسپانیایی اعلام کرده اند که سامپائولی دیگر گزینه مدنظر مدیران بارسا نیست و اونزوئه از شانس بیشتری برخوردار است.

همان اتفاقی که به نوعی پس از جدایی گواردیولا رخ داد و کمک اول او جانشینش شد(ویلانووا).

 

 

 

جرارد پیکه، ستاره بارسا در مورد مربی بعدی این باشگاه گفت:« علاقه ای به گمانه زنی ندارم و نمی دانم مدیریت باشگاه چه برنامه ای در این زمینه دارد.

اونزوئه چند سال است که در کادر فنی باشگاه حضور دارد و قبلا نیز به عنوان بازیکن اینجا بوده است(بین سال های 88 تا 90 به عنوان گلر). او شناخت مناسبی نسبت به فلسفه بارسلونا دارد و اطمینان دارم که آماده پذیرفتن پست سرمربیگری باشگاه است؛ ولی من در این مورد تصمیم گیرنده نیستم.»

 

دوری از رئال و بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان:« به هیچ وجه. همین ماه پیش اتلتیکو را از کوپا دل ری حذف کردیم و آخرین بار نیز در برخورد با رئال در لیگ قهرمانان موفق به صعود شدیم. اطمینان دارم که همه قرعه ها سخت خواهند بود؛ ولی ما ترسی از هیچ تیمی نداریم.»

دیدگاه‌ها